עובדים וירטואליים פילבה

ברידג'ט, אשת עסקים מקאפל היל, צפון סי, מזניחה את משפחתה תוך התמודדות עם שדים אישיים. כאשר בתה בגיל ההתבגרות המנוכר מתוודה ברצח, בריג'ט מסדרת את סדר העדיפויות שלה. כשהיא מתחמקת מהמשטרה, היא מחפשת רמזים וחשודים ומצליחה להישאר בצד ימין של החוק.

שמירה על תרבות כזו בחברה גלובלית גדולה

היא משימה לא פשוטה, אבל גרינג מתענג על האתגר. הוא מאמין שאנשים שנהנים מעבודה משמעותית, מייצרים ומספקים מוצרים כמו בורון המאפשרים ייצור מוצרי צריכה, משתלבים כחלק מצוות. בפעולה העולמית של ריו טינטו, בקנה מידה מינרלי, עבודת צוות חשובה לתרבות הארגונית ומהווה בסיס ליוזמות הבטיחות וההכלה של החברה ואסטרטגיות החדשנות וההשקעה שלה.
למידע מורחב אודות עובדים וירטואליים פילבה כדאי לגשת לאתר fillva.com

ברצוננו להתאים את המידע והשימושיות של אתר זה להעדפותיך ולצרכיך

למי שמעדיף אינטראקציה אנושית, אתה יכול לבקר במרכז החברים של ספריית וואקמאו ולחדש את החברות שלך עם אחד המתנדבים הנפלאים שלנו. לקבלת עותק של חבילת קריאת הקיץ למבוגרים, התקשר לספריית צוואר WACCAMAW בטלפון 84.3545.3623 כדי לבקש מדריך הורדה או העתק קשיח של החבילה ולאסוף אותו בביקור הבא שלך.

מלאו כרטיס קריאה ושלחו אותו עד השעה 17:00 ביום שני

ה -17 באוגוסט, כדי להיכנס להגרלה על שובר צ'יק-פיל. בקר בחנות המקוונת החדשה שלנו ובחר מבין הספרים המשומשים, הנקיים, הזולים והמתנות הנהדרות, שלם באמצעות כרטיס האשראי שלך תוך יומיים והפריט ייאסף ביצירות האמנות בבורסת ליצ'פילד (ראה להלן). אם תבחר בשירות המדרכה, התקשר למספר 843.239.59600 בזמן שאתה בחניון Exchange.

השקת הספר לחג נייד היא ביום שלישי, 17 באוגוסט, בין השעות 11: 00-13: 00, בבית הכפר, חוף ליצ'פילד. רכישת גלריית Jennewein בגני ברוקגרין התקיימה ב -26 ביולי.

השנה מציינים 75 שנה לשביתה ההיסטורית של עובדי הפסטורל האבוריג'ינים באזור פילברה שבמערב אוסטרליה ב -1 במאי (יום העבודה הבינלאומי)

השביתה הייתה מעשה עמוק של שחרור עצמי וזכתה לחופש משמעותי עבור מרנגו, בני האבוריג'ינים המקומיים שהוחזקו במשך עשרות שנים בעבדות בתחנות רכבת וסבלו מניצול קיצוני, עוני ואלימות. הפלישות הקולוניאליות של הפילברה החלו בסוף המאה ה -19 והפעילו רצח עם נגד האבוריג'ינים. לאחר מלחמת העולם השנייה הוקמו בפילברה שורה של תחנות ענק, המחזיקות יותר משני מיליון כבשים באזור בגודל של בריטניה.

בעקבות מירוץ פורט הדלנד הקימו המרנגו שני מחנות שביתה גדולים

שניזונים מציד, קצירת עצי פנינה ובעלי חיים וכרייה בקנה מידה קטן. הם גם נקטו צעדים תקופתיים כדי למשוך יותר עובדים אבוריג'ינים לתחנות בזמנים אסטרטגיים במהלך עונת הגזירה. העובדה שהם הצליחו להרחיב את שביתותיהם ברווחיות לתחנות שנפגעו קשה, הבטיחה את השליטה במשטרה.

דילוג לתוכן