קרם אלוורה לאחר לידה

לייצר כריות מרגיעות במהירות ובקלות, הידועות גם בשם כריות לאחר לידה, יכולות לסייע בהפחתת כאבים, דלקות ונפיחות לאחר הלידה. אתה יכול להשאיר אותם במקרר במקפיא או מתחת לתחתונים כדי להפחית נפיחות, חבורות ואי נוחות הקשורים לטחורים ועקיצות בנרתיק. השתמש ברפידות היגיינה טבעיות ואורגניות לאחר הלידה, שכן אלו המכילות סיבים סינתטיים ופלסטיק מחמירות את האזור ומעכבות את תהליך ההחלמה.

עקוב אחר ההנחיות המפורטות שלנו כיצד להכין קדמיות משלך לאחר הלידה

רפידות הן רפידות קרות, מרגיעות ומרפאות לאחר לידה שאמהות טריות יכולות להשתמש בהן לאחר לידה בנרתיק. הם עשויים מרפידים (מדרסים קפואים לאחר הלידה), המסייעים להרגיע ולרפא תינוק שזה עתה נולד.

פוסט זה פורסם במקור בינואר 2015 ומתעדכן בתמונות חדשות, קטעי וידאו ומידע מפורט. כשמדובר בטיפול בתינוקות עם עור יבש ומגורה כמו פריחת חיתולים, בריאותם ובטיחותם של תינוקותיכם כבר לא צריכים להיות בעלי חשיבות עליונה.

מריחת ג'ל אלוורה מגניב ומרגיע יכול להרגיע במהירות את עורו המגורה של תינוקך

תינוקות יכולים גם לפתח אקזמה, מצב עור לא נעים בו מופיעים כתמים אדומים, מגרדים, מודלקים על עור התינוק. שימוש באלוורה על עור התינוק שלך עלול לגרום להפרעה ולהפחית את ההשפעה של תרופות אחרות שאתה עשוי לקחת על תינוקך.
לעוד פרטים מורחבים בתחום של תרסיס אלופירסט לאחר לידה וקרם אלוורה לאחר לידה ניתן לבקר ב- aloe-first.co.il

בחר סוג של מיץ ג'ל אלוורה מקומי וטהור בחר כמות קטנה על האצבע ושפשף בעדינות את האזורים הנגועים בעור התינוק שלך

כמו כן יכול להיות מרסס לאחר הלידה על הנקבה לאחר הלידה המכיל תערובת של תמיסת קלנדולה מדוללת במים מעורבים עם ג'ל אלוורה וכמה טיפות של קמומיל כחול או שמן אתרי לבנדר. כדי להרגיע את ג'ל האלוורה שנמרח ביעילות על עור מגורה או מודלק, ניתן להכין תערובת של אלוורה וטיפת שמן לבנדר ולהשרות כרית מתערובת זו לפני החלתה על אזורי העור.

מרחי שמן בסיס כגון שמן חמניות, שמן זית או שמן ויטמין E על האזור המשומן. בקבוק ריסוס ריק, הוסף לוז המכשפה לחם ו -20 טיפות שמן אתרי לבנדר (אני משתמש בכלי איכותי כמו מגף ניל יארד).

ניתן לרפא סימני מתיחה במהלך ההריון בעזרת שמן עיסוי עיסוי העור סביב הירכיים

הבטן והחזה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לריפוי סימני מתיחה במהלך ההריון. קרמים מרגיעים היפואלרגניים כגון קרם הלחות המרגיע של מוסטלה משתמשים במרכיב החזק ceramide לחיזוק סימני מתיחה על העור, הקלה על גירוד והגברת האלסטיות. כריות ספוגות במרכיבים אלה מאיצות את ריפוי הסכר וסביבתו ומסייעות להחלמה.

אנו ממליצים להשתמש בשמני ריפוי כגון Mustelas Stretchmark Oil להפחתת חיכוך וכדי לתת לעור את הויטמינים והמינרלים הדרושים לו

כדי לתקן את עצמו. זהו בקבוק ריסוס המאפשר למרוח מים על הצלע כדי להקל על אי הנוחות, או שאתה יכול לרוקן את המעי או שלפוחית השתן כדי לנקות אותו. אם חווית רעייה או פיצוח במידה מסוימת, בין אם זה מודלק או כואב, זה הדבר הכי מגניב ומרגיע שהנרתיק שלך יחווה במהלך תהליך ההחלמה.

זוהי תרופה טבעית ומרגיעה לעור המפחיתה דלקת ונפיחות

תכונות ריפוי הפצע המעולות שלה הופכות אותו לתרופה אידיאלית להפחתת נפיחות בנרתיק, נפיחות וטחורים. הוא מכיל 95% מים ומכיל תכונות אנטי בקטריאליות אנטי דלקתיות, חומרים פעילים אנטי דלקתיים (B וסיטוסטרול), ויטמינים B ו- C, מינרלים כגון אבץ וויטמין E. ידידותי לעור. ניתן להשתמש בו גם להקלה מקומית של יובש, שקלול וגירוי קל בעור אם תינוקך מגלה תגובה. אגוז המכשפות הוא אגוז מכשפות אנטי דלקתי המקל על דלקת, מפחית גירוי בעור ומטפל בטחורים.

מכיוון שיש לאלוורה תכולת נוגדי חמצון גבוהה, היא מעכבת דלקות, תומכת ביצירת תאי עור חדשים, מפחיתה אדמומיות ותומכת בריפוי ושיכוך כאבים. מכיוון שהוא בטוח לשימוש לתינוקות, יש לו יתרונות רבים לתינוקות.

גילוח יכול להוביל לכתמי עור

פילינג עמוק וגירוי בעור. לכן ג'ל אלוורה טרי הוא מרכיב מצוין במוצרי גילוח כדי לפצות על נזקים לא מכוונים. המרקם של ג'ל אלוורה יכול לסייע גם בכוויות שמש, מכיוון שתכולת המים הגבוהה שלו מאיצה את אובדן החום אל פני העור. ב- Beb Organic אנו משתמשים באלוורה אורגנית מזימבבואה וזה מוביל לסרום Wash & Soothe שלנו הנקרא Healing Gel, קרם משיי המרגיע ולחות את העור שלך ושל תינוקך.

לתינוקות יש עור רך ורגיש מאוד ועורם עלול להיפגע אם

הוא נחשף לשמש במשך שעות. אור השמש טוב לתינוקות, אך אם הם נשארים בשמש יותר מהזמן הנדרש, עורם יכול להפוך לאדום ולשרוף. לתינוקות יש גם עור יבש שיכול להיספג בקלות מבלי לשים אותם.

על פי תוצאות המחקר הנוכחי

השימוש במשחה אלוורה קלנדולה בהאצת ריפוי אפיזיוטומיה עד 5 ימים לאחר הלידה בהשוואה לבטאדין היה משמעותי. מסקנות בנוגע למחקרים המצומצמים על השפעת קלנדולה אלוורה על ריפוי אפיזיוטומיות ותוצאות המחקר השנויות במחלוקת, החוקרים מציעים מחקרים נוספים לאמת את השימוש בלוע אלוורה לריפוי פצעים אפיזיוטומיים, בנוגע להשפעות השמנים על האצת הריפוי, ואף אחת מהאימהות לא דיווחה על סיבוכים נוספים בעת השימוש בשמן והוא שימש כמקדם לריפוי פצעים.

דילוג לתוכן