מרכזיית טלפון לעסק

סניף פרטי הוא מונח טלקומוניקציה לתיאור מערכת טלפון עסקית המספקת דואר קולי, העברת שיחות ומערכת לניהול שיחות למספר קווים נכנסים ויוצאים. מרכזייה או מרכזייה מספקת פונקציות העברת שיחות, מענה והקלטה, תפריטים קוליים אינטראקטיביים, IVR ותורים להתקשרות. הפונקציות של מערכת הטלפון משתרעות גם על מסרים מיידיים, סטטיסטיקה של שיחות ודיווח על שיחות ומרכזיות.

משתמשי PBX יכולים לתקשר בין החברה שלהם לעולם החיצוני באמצעות ערוצי תקשורת שונים

קול, IP, ISDN או אנלוגי. מרכזיית IP מטפלת במיתוג ובחיבור בין שיחות קוליות (IP) לשיחות קוויות. מרכזייה או מרכזייה מאפשרת לך להתקיים יותר טלפונים מקווי טלפון פיזיים, ומרכזיה מאפשרת שיחות חינם בין המשתמשים.

מערכת PBX מאפשרת לעסק שלכם לחבר מספר קווי טלפון לרשת טלפון ציבורית או לרשת VoIP כך שניתן יהיה להתקשר ולקבל שיחות

על ידי מתן אפשרות למרכזיה לתקשר עם מתקשרים חיצוניים, ניתן לחבר בין כל קווי הטלפון של החברה שלך כך שהעובדים יוכלו לתקשר זה עם זה. ניתן לפקח על מערכות PBX באמצעות מרכזיה כדי לעבד חיבורי טלפון ולהקל על שיחות.
עבור עוד מידע בנושא של מרכזיית טלפון לעסק עליך לבקר ב- sysmarter.co.il

ישנם מגוון מאפיינים שיש לקחת בחשבון

ומערכות PBX שונות מתאימות למצבים שונים. אם רק התחלת לעבוד, מדריך זה למערכות PBX קטנות יעזור לך לדעת את האפשרויות שלך ואת הדברים שיש לקחת בחשבון. מערכות PBX מבדילות מערכת טלפון עסקית מטלפון נייד או טלפון ביתי.

מערכות טלפוניה עסקיות מספקות את הפונקציות הקוליות החשובות ביותר שהחברות זקוקות להם לצורך פעולותיהם היומיומיות. קווי טלפון ושירותי טלפוניה ניידים ליחידים אינם מציעים את כל התכונות הללו.

מגוון רחב של תכונות מתקדמות לארגונים עסקיים כוללים מספר לא מבוטל שלוחות טלפון

ניטור שיחות, הקלטת שיחות, העברת שיחות, מענה לשיחות, חסימת שיחות, רישום שיחות, תור שיחות, הקלטת מוסיקה, שיחות ועידה, יהירות מספרים, קווים מקומיים ובינלאומיים ועוד ועוד. מרכזייה מאפשרת לחברות להשיג שליטה מלאה בכל רשת הטלפונים שלהן, לשפר את התקשורת הפנימית והחיצונית, לחסוך כסף, לשדרג את מערכות הטלקומוניקציה שלהן ועוד ועוד. מכיוון שהם משתמשים באינטרנט, מערכות PBX יכולות להשתמש באודיו בהבחנה גבוהה ובתכונות PBX מתוחכמות רבות אחרות כגון תורים, כללי זמן עסקים גמישים, שילוב יישומים והחלפה עם פלטפורמות מאוחדות אחרות של CRM.

מרכזיות אנלוגיות מסורתיות רבות דורשות עלויות תחזוקה גבוהות מראש

קשה להרחיב אותן לצמיחה ומציעות פונקציונליות מוגבלת ויכולות תקשורת מאוחדות. נכון לעכשיו, מערכות טלקומוניקציה המבוססות על טכנולוגיה אנלוגית מתאימות ביותר לחברות גדולות.

ההגירה המתמשכת של מרבית מפעילי הטלקום הגדולים לרשתות מבוססות IP יחד עם עליית תקשורת הענן הביאה לעלייה משמעותית באימוץ פתרונות טלקום מתארחים

מערכות PBX המתארחות בענן הפכו בשנים האחרונות לסוג מערכות PBX הפופולארי ביותר ומציעות גמישות בלתי מוגבלת.

מאמר זה מיועד לבעלי עסקים המעוניינים להתקין מערכת טלפון עסקית המציעה לעובדיהם מגוון רחב של אפשרויות שיחה

שיתוף פעולה ותכונות וכלים ניידים. הקדש דקה לענות על כמה שאלות פשוטות כדי למצוא את המרכזיה המושלמת לעסק שלך. גלה מידע נוסף על ארגונים קטנים ובינוניים, משרדים, מתקני ייצור וחברות הנדסת מכונות.

מערכת טלפון עסקית הינה מערכת טלפון רב-קו המשמשת בסביבה העסקית והיא כוללת מערכות עם מגוון טכנולוגיות

החל ממערכות הטלפון המרכזיות (KTS) ועד מרכזיות הסניפים הפרטיים (PBX). מערכות טלפוניה עסקית נעות בין התקנת מספר טלפונים במספר קווים מרכזיים, כאשר הקווים נשלטים יחד, כמו במערכת טלפון מרכזית, ועד מספר תחנות טלפון, כאשר כל מערכת מספקת פונקציות נוספות בקשר לטיפול בשיחות. סניף פרטי (PBX) היא מערכת טלפון המתייחסת לחומרה ותוכנה המאפשרת לחברה להשתמש במספר שלוחות. בנוסף, המרכזיה מאפשרת העברת שיחות אוטומטית, מענה קולי אינטראקטיבי (IVR), תפריטים, לוחות זמנים ותכונות שימושיות אחרות שיכולות להעלות את התקשורת העסקית שלך לשלב הבא. ראוי לציין שמערכות PBX יכולות לנוע בין אלפי דולרים בחינם, מה שאומר שאתה רוצה לדעת את היתרונות והחסרונות של בחירת מערכת PBX המתאימה.

אנו מעבירים אותך בכל מה שצריך לדעת על מערכות PBX וכיצד הן עובדות עם כמה מהספקים המהימנים ביותר בתעשייה

שני הפרקים הקודמים עסקו במערכות טלפון מרובות קו ובמערכות טלפון VoIP, והפרק הבא עוסק במערכות טלפון בענן. בפרק זה אנו דנים מהי מרכזייה, מה היא עושה וכיצד החברה שלך יכולה ליהנות ממנה.

באמצעות האפליקציה הסלולרית העובדים יכולים להשתמש בטלפונים הניידים שלהם לביצוע שיחות עבודה נכנסות

לשלוח שיחות יוצאות באמצעות מספר הטלפון העסקי שלהם, להעביר שיחות לעמיתים, לבדוק מכונות מענה ועוד. מצא ארגונים גדולים וגדולים כגון בתי ספר, בתי חולים, סוכנויות ממשלתיות ומוקדים טלפוניים. ניתן לענות לשיחות באמצעות שילוב חלק של דואר קולי / דוא"ל / טקסט והעברתם לעובדים, שלוחות ומיקומים מרוחקים.

בעבר מערכות הטלפון נשלטו על ידי מפעילים באמצעות מערכת המכונה PBMX (Private Manual Branch Exchange)

לכל טלפון המחובר למערכת הטלפון היה קו והוקצה לו קו שיחה. כצפוי, קשה להוסיף קווים נוספים למערכת טלפון רגילה בגלל הכבלים הפיזיים הנלווים. מסיבה זו, PBU קונבנציונאלי מתאים רק לעסקים קטנים עם שטחי משרדים בהם הכבלים כבר נמצאים במקום.

רוב פתרונות ה- VoIP דורשים חיבור אינטרנט יציב ועקבי במשרדך בכדי להשתמש ב- VoIP

אתה זקוק לחיבור עסקי לאינטרנט, וכאן תעבור תנועת השיחות שלך. חיבורי אינטרנט ברמה העסקית, חיבורים ייעודיים ונתבים ייעודיים הם המקומות שבהם אתה צריך לצפות ששיחות הטלפון שלך יישמעו כאילו הן מגיעות מחברה, ולא ממי שיש לו חיבור סקייפ בבית.

דילוג לתוכן