מסור שולחני יד 2

עבודה נכונה עם מסור שולחני 

כדי למנוע מהלהב המסור להחליק מקצה השולחן כאשר השולחן מורחב כדי למנוע ממנו לזוז קדימה ואחורה. למסורים רדיאליים המשמשים לקריעה, מסופק מפזר ליישור להבי המסור. כאשר מותקנים המפזרים, על המפיץ להישאר במצב הנכון עם הלהב ויש להטות את שולחן המסור כך שלא יהיה יותר מרווח של 1/2 אינץ 'בין המפיץ לגב הלהב כאשר הלהב במיקום ה"מעלה "המרבי שלו.

שיטות עבודה

המפתח לקריעת צלחת חומר רחבה הוא שיהיה ברוחב החומר המקסימלי שמתאים בין להב המסור לגדר בגדלים שונים, יכולת קריעה כביכול. גדר על שולחן תעזור לך להנחות את העץ לחיתוכים ישרים, בעוד שכרית יעזור לך לבצע חתכים צלביים וזוויתיים.

בניגוד לסוגים אחרים של ניסור שבו הלהב נע לאט ועץ נשאר במקומו, למסור השולחן יש להב מסתובב במהירות שמסתובב כשאתה זז איתו פיסת עץ.

מסורי שולחן מביאים דיוק חיתוך לפרויקטים שלך בעבודות עץ ובין אם אתה צריך אותם לחדר שינה בקומה השנייה, לחצר האחורית, למרתף או לחנות. מחיתוך 2 על 4 עד חיתוך מדויק של עץ דקורטיבי, מסורי שולחן הם חובה.

מסורי שולחן הם כלים יעילים מאוד והופכים את הלוח לחיתוך ולקרוע למשחק ילדים. אם אתה מתחיל יחסית ודואג מהיכולת שלך לבצע חיתוכים מדויקים, תוכל לחצות ולקרוע לוחות רבים בגודל דומה מבלי להרחיק לכת עם גיליון אלקטרוני.

מסורי שולחן משתמשים בסכין המסתובבת במהירות לחיתוך עץ

הם עובדים באופן דומה, עם משטח שולחן שטוח לתמיכה בחומר החיתוך, ואתה מוביל אותו דרך להב המסור, אך הם שונים בעיצוב וביצועים כדי להפיק ממנו את המרב. עבור קבלנים, מסורי שולחן משמשים לרוב על ידי עשה זאת בעצמך ובעלי מקצוע רציניים שרוצים לכבות את החשמל לסדנה באתר.

מצד שני

מיקום הגדר צריך להיות מוגדר נכון אם אינך מעז לדפוק חיתוך בעזרת מסור שולחן. בטיחות מסורי השולחן חשובה מאוד לעובדי עץ, ולכן רוב עובדי העץ שמשתמשים בכלים חשמליים משתמשים במסורי שולחן ככלי החשוב ביותר שלהם בסדנה. זכור כי הפסקת ניסור על שולחן מונעת ממך לחתוך את האצבעות, אך היא יכולה גם לגרום לזריחת עץ על ידי מסורי שולחן אחרים.

למסור השולחן העגול יש מנוע חזק בעוצמה של 1.5 אמפר

גדר טלסקופית הניתנת להרחבה להתאמה לחיתוך חומרים רחב יותר, וחיבור שואב אבק המתחבר לצינור ואקום בגודל 2.5 אינץ 'הזמין. ההתקנה להגנה על הלהבים כוללת סדק וכפה חזרה, ציוד סטנדרטי למסורי שולחן. לגדר הבטיחות שלוש עמדות: מסודרת, סכין, מגן להבים וכלי הרכבה.

 
עבור מידע אודות מסור שולחני יד 2 באפשרותך לגשת לאתר ben-ami.co.il

דילוג לתוכן