ניהול חנות באמזון כמו מקצוען

כאשר מוכרים מרובים מציעים את אותו המוצר למכירה, אמזון מחליטה איזה מוכר הכי מתאים. קניות בגוגל מארגנות את דפי המוצרים של המוכרים בעמודי אמזון להזמנת מוצרים. כאשר לקוח לוחץ על כפתור "הוסף לעגלה", המוכר המוצג יתווסף לעגלה.

מוכרים באמזון מנסים למכור במחירים הטובים ביותר האפשריים

כדי למשוך יותר ויותר לקוחות עבור המוצרים שלהם. אם ישנם עשרות מוכרים שמוכרים את אותו מוצר, המוכר עם ציון תיבת הקנייה הגבוה ביותר זוכה במכירה. המוכרים יכולים להפיק תועלת משימוש בכלי תמחור להערכת תוכנית הספקים האישית שלהם.

יש אנשים שעוסקים בשיטת "חנות מהבית שלי" מבקרים בחנויות קמעונאיות מקומיות ואוספים כמה מוצרים למכירה

שימו לב לניוזלטרים השבועיים עם מוצרים המציעים הנחות חדות בחנויות אלה. אם אתה קונה מוצר בהנחה מהמחיר הסיטונאי, אתה יכול למכור אותו בהנחה באמזון, ולא במחיר הקמעונאי הרגיל.

הם יכולים לעזור לקונים למצוא את תיק המוצרים שלהם ופריטים נלווים באמזון. בעזרת תבניות שהוכנו מראש ואריחי גרירה ושחרור תוכלו ליצור, להתאים אישית ולהעשיר חנויות מרובות עמודים בכישורי תכנות.

אתה יכול לגרום ללקוחות לבקר בחנות אמזון שלך באמצעות מודעות ופעילויות שיווק אחרות באמזון באמצעות כתובות אתרים פשוטות וייחודיות של אמזון

אמנם תוכן מותג משופר של תוכן של אמזון A / A הוא הנורמה, אך לאחר יישומו, הגיע הזמן לקחת את שיווק המותג שלך לשלב הבא עם חנות אמזון.

אמזון סטור

הוא מוצר בשירות עצמי בחינם המאפשר לבעלי מותגים לעצב וליצור חנות מרובת עמודים המציגה מותג, מוצריו והצעת הערך שלהם באמזון. חנויות אמזון רב-צדדיות עומק שלוש רמות וניתן להשתמש בהן כדי להציג את המותג והמוצרים שלך. בנוסף, אמזון סטור היא גם תוכן פרימיום בחינם של אמזון, בו המוכרים יכולים להשתמש כדי להציג אוסף מוצרים אצור המשפר את המותג שלהם.

לפני שתוכל להתחיל ליצור תוכן יפה של חנות אמזון כגון מוצרים ממומנים ומודעות מ- EBC-A

עליך לרשום את הסימן המסחרי שלך ברישום המותגים של אמזון. כדי לפתוח חנות של אמזון, עליך להיות בעל סימן מסחרי רשום פעיל שהוגש על ידי אמזון ואושר. אפשרות נוספת, Amazon Stores, זמינה לבעלי מותגים, סוכנויות ומוכרים שנרשמים ברישום המותגים של Amazon (ABR) כדי למכור את המוצרים שלהם באמזון.

סמן את המוצר שלך עם תמונה מושכת והוסף קישור לדף המכירות של אמזון. רשום סימן מסחרי עבור המותג שלך המופיע על המוצרים והאריזה שלך. יש לך הזדמנות לוודא שאתה הבעלים החוקי או הנציג המוסמך של הסימן המסחרי.

ניהול עסק באמזון

הוא איך למכור מוצרים שמעניינים אנשים. אמזון היא פלטפורמה מדהימה שיכולה לעזור לך לצמוח את העסק שלך בין אם אתה יזם שמוכר מוצרים משלך או מוכר ספרים, חולצות, ספלים או כל דבר אחר שמשלים את העסק הקיים שלך. חשוב להתעדכן במגמות בענף שלך ולשקף ולהודיע על נוכחותך המקוונת.
למידע מורחב בנושא של ניהול חנות אמזון וניהול חנות באמזון כמו מקצוען נא לגלוש לאתר rpgecom.com

חנויות קמעונאיות גדולות רבות נסגרות

ומעניקות לך הזדמנות מצוינת למצוא את העסקאות הטובות ביותר ולמכור את הרווחים באמזון. אם אתה שוקל למכור מוצרים באמזון, אני בטוח שאתה (ורוב בעלי העסקים המקוונים האחרים) תוהים מה עלויות ההקמה בפועל להקמת חנות באמזון. אז תן לי לשבור אותך, להסביר את מבנה העמלות של אמזון ולתת לך מושג כמה תצטרך למכור באתר.

יתרון נוסף של הרישום באמזון

הוא שאתה יכול להשתמש בתשתית הקיימת של אמזון כדי לטפל בפעולות בסיסיות. במילים אחרות, תוכלו להתמקד במה שחשוב לצמיחת העסק שלכם ואמזון תטפל בהיבטים השגרתיים של מכירת המוצרים שלכם. באמצעות המודל העסקי FBA, אתה שולח את המוצר למחסן אמזון ומשאיר את השאר לאמזון.

זה מאפשר לך למכור מוצרים ממותגים ולבנות את העסק שלך בהתראה קצרה

עם זאת, שמירה על היצע קבוע של מוצרים היא קשה, ולכן לא כדאי לבסס את כל עסק ה- FBA שלך על סוג זה של אסטרטגיה. בשיטה זו אתה שולח את המוצרים שלך מהחנות למרכז ההגשמה של אמזון, שם אמזון אוספת אותם, אורזת אותם ושולחת אותם ללקוחות.

המשמעות

היא שמשווקים יכולים להשתמש במספר ערוצי הפצה כדי להעביר את המוצרים שלהם. SellerActive ו- SolidCommerce מייעלים את תהליך הרישום במספר אתרים. בשלב זה אתה נכנס למוכר המרכזי ומתחיל ליצור את רשימות המוצרים ודפי המוצרים שלך בהם הקונים יכולים ללמוד כיצד לקנות את המוצרים שלך.

אמזון חנות כוללת מספר עמודים

כאשר כל עמוד מורכב מכותרת עליונה וכותרת תחתונה המוקפת באריחי תוכן שונים. בנוסף לאריחים, תוכלו גם להגדיר מראש תיבה עם תמונת גיבור בראש העמוד. התמונה הבאה מציגה דוגמה כיצד ייראה המוצר שלך בחנות אמזון. לאחר שתסיים ליצור את רשימות המוצרים שלך, כמעט סיימת עם חנות אמזון שלך. כדי למלא אותו, עליך להעלות את המוצרים שלך לחשבון הספק שלך באמזון.

אתה יכול להביא מאות מבקרים לדפי המוצרים של אמזון סטור ביום שלך על ידי בניית נוכחות חזקה בפורומי נישה

קבוצות פייסבוק וערוצי מדיה חברתית אחרים. אם אתה רוצה להגדיל את המכירות שלך באמזון, עיין בפרסום בתשלום או השתמש בטקטיקות שיווקיות כדי להשיג תנועה למוצרים שלך. יש כאן כל כך הרבה מה לפרק, אך הוא זקוק לספר מלאי המתמקד ברבי מכר ובדפי קטגוריית המוצרים של אמזון כדי לעזור לך לדעת את מחיר הפריטים שלך ולהגדיל את המכירות והרווחים.

חנות של אמזון (המכונה גם חלון ראווה של אמזון) מציעה למוכרים באמזון אתר משלהם שבו הם יכולים למכור את מוצרי אמזון שלהם

בחנות אמזון, הקונים יכולים לחקור מוצרים ממותגים ולקנות אותם, ומוכרים יכולים ליצור חווית גלישה שבמרכזה מוצרי המותג שלהם.

דילוג לתוכן