מארזים ליולדת שכיף לקבל

לא משנה בן כמה נהיה, האמהות שלנו תמיד להיט. כך תבחר את רשימת המתנות האולטימטיבית של 50 המתנות הטובות ביותר לאמהות המכסות את כל סוגי הנשים. אנחנו כאן כדי לעזור לאמא שלך לזרוח השנה ולתת לה את כל מה שהיא יכולה לאהוב אי פעם.

התחל את קניות יום האם שלך מוקדם ותפוס מתנות להוריך לפני שיהיה מאוחר מדי

מתנות סנטימנטליות ושימושיות מעולות ומשמשות מטרה נהדרת עבור אמא שלך. אנו ממליצים לצמצם את המתנות הטובות ביותר עבורם בקטגוריה זו ולקחת דקה לרשימת העדפותיהם.

אל תדאגי

אני לא מתכוון להזמין את אותו סידור פרחים שקנית בשנה שעברה ולקרוא לזה כל הכבוד. אם אתם מחפשים מתנה של הרגע האחרון, אין סיבה לא לקבל מתנה נהדרת. תגמלו אותם על כל העבודה הקשה שלהם ביום האם עם 10 הרעיונות הנוספים האלה למתנות (ובואו נודה בזה, גם אבא היה רוצה אותם).

עם הקיץ ממש מעבר לפינה

וודאו שאמא תהיה מסוגננת עם השמלות הסופר שיקיות האלה. עגילי האגיס הם האביזר המושלם להשלמת הקולקציה שלה כדי להפוך לחלק מהמלתחה היומיומית שלה ומסוגננים מספיק כדי להעלות את ההרכב שלה לשלב הבא. עם הקולקציה הזוהרת הזו אמא שלך תרגיש בעצמה כמו מלכה אמיתית.
למידע מורחב בתחום של מארז לידה עליך לבדוק ב- klemantina.com

הם מעשיים

יפים ודרך נהדרת להראות לאמא שלך כמה שאתה אוהב אותה. אם אמהותיך מבזבזות QT על מסך המחשב או הטלפון הנייד שלהן, הן יעריכו את משקפי השמש הכחולים הללו. הפוך את האימהות שלך למהנות עוד יותר ביום האם ובכל יום באמצעות שילוב זה של מטען אלחוטי ורמקולים.

אתה יכול להתאים אישית את זה על ידי הוספת שם אמא שלך לעיל

כדי להראות לה את ה- MF הגרוע האמיתי. אם אמא שלך היא נומזאורוס רקס אמיתי, בדוק את 36 המתנות המדהימות האלה ליום האם. בין אם אמא שלך היא שחקנית Scrabble מעולה או מעדיפה לחפש מקרה מינימליסטי ובלתי-תיאורי, המקרה המסוים הזה הוא אפשרות מתנה נהדרת. 12 מארזי אייפון אלה מכסים כל דבר, החל מפטריוטיות ומתנות ליום האם לנשים. הוסף מעט מעמד ותחכום לאייפון שלך עם מארז ה- Racahout of the Arabes Steinlen iPhone 7 מגולף ($ 66).

שיתוף הפעולה כולו בהשראת נשים חזקות

כולל קבוצה אמיתית של נשים אשר התכנסו לעיצוב המקרה. תמיכה בנשים ולהיות מודל לחיקוי עבור הילדה בחיים שלך עם AF חמוד יכול להיות קשה לעזאזל. אם יש לך את האייפון האחרון של TeamSamsung, זו הדרך לחפש תיק טלפון חמוד שגדול בקידום עצמי.

להגנה נוספת אנו ממליצים על ה- Ultra Impact Case, הכולל ארבעה פגושים נוספים בפינות להגנה מפני נפילה עד 10 מטר. מאפיין יוצא דופן נוסף של מארז אייפון זה הוא מגן המסך Stratoshield (ראה סרטון למטה לבדיקת בדיקה ועינויים).

מנקודת מבטנו

החלק האחורי של סימטריית תיבת הלוטרה חלק במקצת ומפחית את השימוש ביד אחת ב- iPhone 6s שלך, אך המקרה גדול למדי בהשוואה למקרים אחרים. מגן המסך Stratoshield דבק מאחור, מבטל את הפער בין מגן מסך אחר למגן ה- otterbox. הדבר הטוב ביותר בסימטריה של קופסאות לוטרה הוא השותפות שלה עם Zazzle, המאפשרת הדפסה מותאמת אישית של שרווליו.

שרה הזכירה מקרה מותאם אישית לילדיה (בתמונה למעלה), שנראה נהדר אך מציע מעט הגנה לאייפון. לארגזי מכתבים יש מוניטין של להחזיק זמן רב מדי (חחח, נסה לדרוס אותם עם מכונית) והם לא תמיד יפים.

נרתיק הטלפון של אמה קרוס-בודי של בנדולייר בנדולייר ידוע בתיקי הטלפון הטבעוניים מעורו ויש להם הרבה לבחירה

לא חסרים מתחמים אופנתיים, החל בכתמים נוצצים ועד לעיצוב שיש מסקרן, אך כולם חזקים ופונקציונליים. חלקנו טונות של מקרי טלפון חמודים מביטוי עצמי גדול.

אם ההורים שלך אף פעם לא מקבלים את הרעיון לצלם עם מכשירי האייפון שלהם

עזור להם לחזור לבית הספר הישן ולתת שם למצלמה שמאתגרת את ההורים לצלם תמונות נהדרות. עזור לאמא ואבא לטעון את הטלפונים, הטאבלטים והמצלמות באמצעות מטען מקס נייד (אבא לוקח זהב ואמא בראנץ 'עם הנשים, כמובן). עזור לילדים אחרים לעבור ילדות נטולת דאגות, ואמך תחזיר לך משהו על ידי תרומה למאמצי הגנת ילדים.

הבת שלי נתנה לי קומקום קומקום מתנה לחג המולד בשנה שעברה ואני אוהב את זה כי אני יודע שזה בא מהלב

אומרת אמי. אם אתה לא יכול להרשות לעצמך לקנות לאמא שלך יהלום כדי לשלם את הלוואות הסטודנטים שלך, אתה יכול לקנות לה צמיד קסם כדי להעשיר את זיכרונות מפרק כף היד שלה.

Cricut Joy

היא מכונה קטנה אך עוצמתית ליולדת שמכינה לעצמה כרטיסים ותוויות ברגע שהיא תשים עליהם את הידיים. זה יכול לעזור לה להתמודד עם כל פרויקט מלאכה תחת השמש. מדובר במדפסת וחותך שיכולים לייצר כל מיני פרויקטים עם נייר, ויניל ובד. הוא משתמש בו ליצירת גרפיקה מותאמת אישית לחולצות טריקו ולמארזי טלפון, ליצור קו משלו של כרטיסים בהזמנה אישית ולהוסיף מדבקות בהתאמה אישית.

הדבר המגניב ב- Cricut Joy הוא שכל אחד יכול ליצור עיצובים מורכבים עם יותר מ -50 חומרים שונים ולעבוד עם האפליקציה כדי לשלוח אותם ל- Joy באמצעות Bluetooth.

דילוג לתוכן