דיקור סיני פסוריאזיס

טיפלנו ב 61 מקרים של פסוריאזיס באמצעות דיקור, כולל 25 חולים עם סיבוכים עקב מעורבות במפרקים ושני מקרים של סקלרודרמה. כל החולים לא הגיבו לטיפול הרפואי המערבי הקונבנציונאלי הקודם שלהם.

לדוגמא

דוח מקרה מצא כי במשך 13 שבועות אישה עברה דיקור פעמיים בשבוע וחוותה שיפור בתסמיני הפסוריאזיס שלה. לדו"ח מקרה אחר היו תוצאות דומות: אנשים דיווחו על שיפור בתסמיני הפסוריאזיס שלהם לאחר 14 שבועות של דיקור סיני. במחקר שנערך בשנת 2004, 80 משתתפים ראו שיעור יעילות של 91.3 אחוזים בהקלה על תסמיני פסוריאזיס לאחר חמש פגישות בדיקור.

דיקור סיני הוא גם טיפול יעיל להפחתת מתחים, גורם לעיתים קרובות להתלקחות של תסמיני פסוריאזיס. דו"ח משנת 2017 מצא כי דיקור סיני יכול להועיל בהפגת חרדה אצל נשים עם פוריות. דיקור סיני הוא דרך לטיפול במתח וחרדה ולשפר את איכות חייהם של אנשים עם פסוריאזיס ו- PSA.
למידע אודות דיקור סיני פסוריאזיס נא לגלוש לאתר

הוכח כי דיקור סיני מטפל בפסוריאזיס ומחלות עור אחרות בדרכים שונות

לדיקור סיני ישנן עדויות אנקדוטליות חזקות לטיפול במצבים בריאותיים שונים ושימשה בשנה שעברה להקלה על תסמיני פסוריאזיס. זה יכול גם לעזור להקל על הכאב אצל אנשים הסובלים מדלקת מפרקים פסוריאטית.

פסוריאזיס

היא מחלת עור דלקתית כרונית הפוגעת בכ 2-3% מאוכלוסיית העולם. יש לה השפעה משמעותית על איכות החיים של בריאות האנשים [29,30,31]. דיקור סיני ורפואת צמחים סינית הוכחו כיעילים להפחתת תסמינים הקשורים לפסוריאזיס, כגון התפרצויות של פסוריאזיס.

יתרונות דיקור סיני לפסוריאזיס דיקור סיני יכול לסייע בטיפול בפסוריאזיס בדרכים שונות

דיקור סיני יכול להיות יעיל כמשכך לחץ, מכיוון שמתח הוא גורם שכיח להתפרצויות פסוריאזיס. עדויות אנקדוטליות מצביעות על כך שדיקור סיני יכול להוות טיפול יעיל לדלקת עור בפסור. תוצאות התסקיר השיטתי הזה מראות כי הראיות לדיקור סיני וטיפולים קשורים בפסוריאזיס מבטיחות. עם זאת, תוצאות אלו מוגבלות על ידי גודל המדגם הקטן, מגוון התערבויות הטיפול ומספר מצומצם של מחקרים שנכללו. זה כולל את היכולת להפחית את הסימפטומים, מה שעלול להוביל להפוגה בפסוריאזיס.

למרות שמספר הניסויים הקליניים גדל לטיפול בפסוריאזיס באמצעות דיקור סיני

לא נערכה סקירה שיטתית מקיפה של הדיקור כטיפול בתלונות על פסור. מטרת סקירה זו היא לקבוע את המצב הנוכחי של הראיות לטיפול בדיקור סיני לפסוריאזיס. המחקר יבוצע כניתוח מטא של הספרות שפורסמה על סמך מצב המחקר הנוכחי ואנו מצפים שהשימוש במטא-אנליזה ברשת להערכת יעילות ובטיחות הדיקור לטיפול בפסוריאזיס יספק רמזים יישומים קליניים של מחקר זה.

ניסויים מבוקרים אקראיים של דיקור סיני (אלקטרופונקטורה

מחטי אש, מחטי פריחת שזיף, דיקור מוטבע, דיקור בשילוב עם התערבויות יעילות אחרות (תרופות או טיפולים אחרים) עם קבוצת בקרה של שיטות יעילות אחרות קיימות למעט דיקור. לא נכללו מחקרים אקראיים או מבוקרים, מחקרי בקרה כמעט אקראיים, סדרות מקרים, דוחות מקרים ומחקרי מוצלב.

באמצעות מאגר המידע Ovid Medline ובמקורות אחרים, בחנו את רשימות ההתייחסות של טפסי הערכה הקשורים לדיקור סיני ופסוריאזיס. לזיהוי מחקרים מתאימים. חיפשנו גם בחומרי ועידה בנושא זה.

המטרה העיקרית של מחקר זה

היא להשוות את היעילות ושיעור ההישנות של פסוריאזיס פלאק בחולים שטופלו בדיקור סיני, מוקסה וקלציפוטריול, עם דגש. על שיעור ההישנות ומדד החומרה של אזור הפסוריאזיס (PASI) של נגע היעד. המטרה הסופית של המחקר תהיה לבחור את הטיפול הקליני היעיל ביותר ב- TCM לחולים עם פסוריאזיס פלאק. המטרה היא להציע לחולים ולרופאי עור המחפשים גישות אלטרנטיביות ויעילות לטיפול בפסוריאזיס סינתזה איכותית של הראיות הנוכחיות.

דיקור סיני וטכניקות קשורות שימשו לטיפול בפסוריאזיס וביכולתו להפעיל פונקציות עצביות, מערכת החיסון ומערכות אחרות. טיפול בדיקור סיני הוכיח את עצמו כשיטת טיפול פשוטה, יעילה וטבעית עם מינימום תופעות לוואי ורעילות.

מחקר זה נועד לחקור ולהשוות את ההשפעות של שלוש טכניקות דיקור נפוצות על תגובות דלקתיות דמויי פסוריאזיס בעור ולחקור מנגנונים אפשריים המעורבים.

מדענים בחנו את השפעות הדיקור על פסוריאזיס ודלקת מפרקים פסוריאטית (PSA)

במאמר זה נסקור את הראיות לדיקור סיני ופסוריאזיס, מה הכרוך בו והסיכונים הנלווים אליו. למרות שמדענים לא אישרו את היתרונות כביכול, הדיקור של ספק מורשה ומוסמך טומן בחובו מעט סיכונים, וכדאי לנסות עבור אנשים עם פסוריאזיס או PSA.

דיקור סיני הוא טכניקה חשובה של הרפואה הסינית המסורתית המשמשת כבר יותר מ -3,000 שנה. זהו טיפול הוליסטי בו רופא מיומן מכניס מחטים עדינות לעור.

החדרה זו שימשה כטיפול חלופי למספר מחלות שונות

כולל פסוריאזיס. פסוריאזיס היא מחלה אוטואימונית כרונית המביאה לכתם אדום, מודלק וקשקשי על העור. מחקרים מוקדמים בנושא דיקור ופסוריאזיס מצביעים על כך שזה יכול להיות טיפול יעיל לניהול הסימפטומים שלך מבלי שהם מתלקחים.

לפיו

51 אחוז מחולי הפסוריאזיס משתמשים ברפואה משלימה ואלטרנטיבית בשל חוסר שביעות רצונם מהטיפול הרפואי המסורתי (4, 12). עבור חולים אלה דיקור סיני הוא אחת השיטות הנפוצות ביותר. במהלך השנים האחרונות, נעשה שימוש בטכניקות הקשורות לדיקור לטיפול בפסוריאזיס ונחשבות יעילות (8, 13, 15).

דיקור סיני

הוא מרכיב ברפואה הסינית המסורתית המשמש לעורר נקודות דיקור שנקראות ולווסת את התגובות הפיזיולוגיות הבאות. הדיקור משתמש במחטים סטריליות ודקות באזורים שונים בגוף כדי לעורר תגובות ריפוי בלתי חוקיות בכל הגוף. הוכח שדיקור סיני מקדם את שחרור משככי הכאבים הטבעיים בגוף, מפחית דלקת, מפחית לחץ ומגביר את זרימת הדם. לדיקור סיני השפעה מווסתת נפלאה על מערכת העצבים, שיכולה לעזור לאדם להפחית את הלחץ והחרדה שלו. מתח וחרדה עלולים להחמיר את המחלות האוטואימוניות, ולכן רופאים רבים פתוחים למטופליהם המנסים בדיקור סיני בגלל יתרונותיו המרגיעים.

בפסוריאזיס, דיקור סיני יכול לשמש כחלופה למגוון מחלות הפוגעות בבריאותו של האדם. מטופלים רבים נהנים מטיפולים הוליסטיים המבוצעים על מנת לעורר נקודות ספציפיות או תגובות בגוף.

במאמר זה אנו בוחנים את יעילות הדיקור כטיפול בפסוריאזיס

יתרונותיו ומדוע מומחים רואים בו טיפול הוליסטי המתבצע כדי לעורר נקודות ותגובות מסוימות בגוף. מטרת מאמר זה היא להתוות כמה מהאפשרויות הקיימות לפסוריאזיס שלך באמצעות דיקור סיני ורפואה סינית. אני מקווה שתקרא את זה ותתהה אם זה יכול לעזור לך או לאדם אהוב עם פסוריאזיס.

 

דילוג לתוכן