תוכנה לניהול משימות האבסטף

מנהלי המשימות מספקים תכונות המסייעות לך לעמוד בזמנים ולהבהיר את הצעדים הבאים למשימה ספציפית. Wimi יכול לעקוב ולעקוב אחר מצב המשימה והפרויקט ולהוסיף מועדים במידת הצורך, בניגוד לאפליקציות ניהול אחרות. יש לו גם פונקציית ציר זמן נהדרת לניהול תלות במשימה ואינדיקטורים מרכזיים. הנה רשימה מלאה של תוכנות ניהול המשימות הטובות ביותר עבור אנשים וצוותים ותפקידיהם השונים בשוק. תוכנית Toggl מכילה את כל מה שאתה צריך כדי להתמודד עם משימות, אבל יש עקומת למידה במשחק. תוכנת ניהול משימות צוות מקלה על עזרה עבורך ועבור הצוות שלך על ידי זיהוי וארגון המשימות שיש לבצע.

Paymo

הוא כלי לניהול עבודה לארגון משימות ופרויקטים כולל פונקציות כגון מעקב אחר זמן, תכנון משאבים וחשבונית. בעזרת כלי טוב לניהול משימות, תוכלו לתעדף משימות, לקבוע מועדים, לעקוב אחר הזמן המושקע בכל משימה ולהישאר על המסלול. אתה יכול לקבל רשימות לניהול סדרי עדיפויות, לחזור על משימות, לקבל התראות, להשתמש בטיימרים של משימות, לתזמן תאריכי יעד ולהשתמש בתכונות חשובות אחרות כדי לשתף פעולה ולנהל את הפרויקטים שלך.

HitTask מאפשר לצרף קבצים ומשימות לפרויקטים

לנהל הרשאות ברמת המשתמש, ליצור משימות באמצעות דואר אלקטרוני, ליצור משימות משנה ולקבל סקירה מהירה על משימות מלוח מחוונים יחיד. תוכל גם להוסיף מידע חשוב כגון עדיפות העבודה שלך ומעמדך ולעקוב אחר ההתקדמות בזמן אמת. בזמן שאתה בונה את זרימת העבודה שלך, אתה יכול להציג את המשימות שלך במבט חטוף באמצעות לוחות Kanban וצירי זמן.

תוכנת ניהול משימות דורשת לרוב אינטגרציה עם תוכנות אחרות

כולל לקוחות, חברי צוות נוספים, והערות ממספר מקורות העלולות להיות עמוסות ונחסמות. רשימות פרויקטים של משימות ותלות במשימות הפרויקט קשורות לעיתים קרובות לאפליקציות טיימר של צד שלישי. מה שחסר לתוכנת מנהל המשימות בטיפול במשימות מורכבות כמו חישובי תקציב ועלות, זה מפצה על ידי יישומי אינטגרציה ואוטומציה רבים של צד שלישי כמו Zapier, Timer Tool, Hubstaff ועוד.

לעבודת צוות

כלי לניהול משימות פרויקט, יש מגוון רחב של פונקציות שמועילות לניהול משימות. עבודת צוות היא בחירה טובה אם ברצונכם לעמוד בזמנים ולשפר את ביצועי הצוות שלכם. עבודת צוות כוללת תבניות פרוייקט הממזערות את המאמץ הידני הנדרש לייעול משימות הפרויקט שלך.

ניהול משימות פרויקט בצורה יעילה ככל האפשר

הוא חובה עבור כל חברה כדי להצליח בשוק התחרותי ביותר של ימינו. כמנהל אתה אחראי להבטיח שהצוות שלך ימלא את משימותיו בזמן, ואתה זקוק לכלי ניהול משימות כדי לעשות זאת. כלי ניהול המשימות המוצגים במאמר זה הם מהטובים ביותר שיש, אך עליכם לבחור את אחד המתאים לצרכי הניהול שלכם ולתקציב הארגוני שלכם.

ישנם כלי תוכנה רבים שיכולים להתמודד עם משימות בודדות

החל מחליפות משרד ענן וכלים לניהול פרויקטים וכלה בתוכנות הנהלת חשבונות, אך יכול להיות קשה ליישב את כל המשימות השונות ברשימת המטלות שלך כאשר יש לך מספר לקוחות , מועדים וסדרי עדיפויות. תלוי בסוג מתודולוגיית ניהול הפרויקטים שצוות A עוקב אחריהם, אפשרויות התוכנה לניהול משימות עשויות להשתנות. כלי תוכנה אחרים נהדרים להתמקדות במשימה ספציפית, אך הם אינם הכלים הטובים ביותר לשימוש לסקירה כללית.

בהתאם לדרישות הארגון ולגישה של ניהול העבודה יש לך אפשרויות רבות

אלה זמינים כתוכנת ניהול משימות בחינם, כלי ניהול משימות ברמת הארגון וכלי ניהול משימות מבוסס אינטרנט. לא כל אפליקציות ניהול המשימות ברשימה הנסקרת שלנו עומדות בקריטריונים לבחירה, לכן אנו משאירים את ההחלטה הסופית.

כתוכנה לניהול פרויקטים ארגוניים

Clarizen מאפשרת לצוותים לחצות את ניהול המשימות הבסיסי ולבצע תהליכים אוטומטיים כדי לתמוך ביעדים ארגוניים רחבים יותר. אם אתם מחפשים תוכנת ניהול משימות פשוטה עבור הצוות שלכם תרצו לשתף את Clarizen מכיוון שפונקציונליות הליבה קשורה לניהול העבודה בחברה. Bitrix24 מציעה פלטפורמה שיתופית לניהול הפרויקטים שלכם, בעוד שהפתרונות המורכבים יותר כוללים ניהול פרויקטים, CRM ושיתופי פעולה בצוותים, עד כמה שם בלבד.
למידע נוסף בתחום של תוכנה לניהול משימות האבסטף עליך לגשת לאתר fillva.com

RedBooth

הוא כלי מקוון לשיתוף פעולה וניהול פרויקטים המאפשר לך לייעל את עבודת הצוות, המשימות והתקשורת כדי להשלים את הפרויקטים שלך מהר יותר. הידוע גם בשם Attask, Workfront Teams מאפשר שיתוף פעולה על משימות ופרויקטים ומשתמש בפונקציות חברתיות כדי להקל על סביבות עבודה וירטואליות משותפות. Workfront תומך ביישום שיטות ניהול פרויקטים כגון מפל וזריז עם מעקב אחר זמן חיוני, דוחות ומשימות.

היא מכוונת למשתמשים ועסקים יומיומיים ובאמצעותה ניתן לארגן כל דבר, החל מרשימות קניות וכלה בפרויקטים מרובי פלטפורמות. התכונה הבולטת של RedBooth היא הגישה הוויזואלית שלה לניהול משימות בה תוכלו לנהל משימות באמצעות לוחות מבוססי Kanban, רשימות, תצוגות לוח שנה, ולהשתמש בתבניות פרוייקט שתוכננו מראש כדי ליצור מחדש את סוג הפרויקטים עליהם הצוות שלכם עובד. באמצעותו תוכלו להוסיף ולמיין לקוחות למשימות הנכונות, להגדיר מועדים למשימות ותלות, לערוך פגישות וידאו ולעקוב אחר התקדמות הפרויקט באמצעות תרשימי Gantt ותצוגות ציר זמן – זה שימושי במיוחד כאשר אתם רוצים לזהות צווארי בקבוק בצוות שלכם.

זו מערכת מסודרת לזיהוי

פיקוח וניהול העבודה שאתה עושה עם הצוות שלך. זה מאפשר לך לעקוב אחר פרויקטים ומשימות, לעמוד בזמנים, לעקוב אחר ההתקדמות ולנהל את הצוות שלך בעזרת כלי ייעודי. עם צוותים קטנים, חשוב שכולם יתכנסו ויקבלו את המידע הדרוש להם כדי לבצע את המשימות שלהם.

אם אתה מנהל שיווק בתוכן

למשל, תוכנת ניהול משימות יכולה להקל עליך לבצע אופטימיזציה של פעולותיך לפרויקטים שיווקיים גדולים כגון מסבירים וקמפיינים בווידאו או קטנים יותר כגון עדכוני בלוגים. Agantty מושלם כאשר אתה מנהל מספר צוותים מכיוון שאתה יכול להוסיף, לנתח, לקבץ ולהקצות את המשימות והמידע הנכונים ליחידים או לצוותים שלמים. פלטפורמות ניהול עבודה כגון אסאנה עובדות היטב עם צוותים ומאפשרות תכנון קל של יעדים ופרויקטים.

משתמשים יכולים להוסיף משימות משנה עם תאריכי יעד, לצרף קבצים עם תיאורי מטלות, להשאיר הערות ולהקצות אותם למספר משתמשים. ידוע בפשטותו, Trello יכול לנהל מטרות בודדות ופרויקטים קבוצתיים.

דילוג לתוכן