שמיכת פוך יחיד מומלצת

שמיכת TOG הנמוכה ביותר שלנו היא TOG קלילה וקרירה של 30 TOG, בעוד שהחמה והנעימה ביותר שלנו היא 135 TOG. מערכת ה- TOG המובנית החדשה שלנו יכולה לעזור לך לבנות את החמימות המושלמת בעת שימוש בשמיכת 3/4, 9 /105 או 135. זכרו שדירוג ה- TOG של שמיכת פוך אינו מתחשב בחמימות של כיסוי השמיכה, הבגדים שאתם לובשים למיטה או המזרון עצמו לצורך העניין.
למידע נוסף אודות שמיכת פוך יחיד ושמיכת פוך יחיד מומלצת באפשרותך לגלוש לאתר kingofpuh.co.il

כיסוי כבד יותר מגביר את דירוג ה- TOG של מזרן קצף זיכרון, שהוא מוליך טבעי של חום. אז אם יש לך אחת כזו, עליך לשלב אותה עם שמיכת TOG תחתונה כדי להבטיח נוחות אופטימלית.

רוב השמיכות הן בין 3 ל -15 טוגים

כאשר שלוש הטוגות הן המגניבות והמתאימות ביותר לקיץ, ואילו 15 הטוגות מתאימות יותר ללילות חורף קרים. שמיכת 25 או 45 שניות אידיאלית ללילות קיץ חמים, במיוחד אם אתם ישנים חמים. גם שמיכת 3 ו -45 טוגות מתאימות ביותר לחודשי הקיץ כשהבתים חמים ואנשים מתחממים יתר על המידה בלילה.

שמיכת שמיכת פוך של 135 tog מספקת את דירוג ה- tog הטוב ביותר אם אתה מקבל מיטה קרה בחורף

9 tog אם אתה רוצה מיטה בינונית ו- 45 tog אם אתה ישן חם. הוא גם ירגיש חם כשאתה בחוץ עם דמדומים ומציע שמיכת פוך לכל השנה המורכבת משמיכה של 45 איברים ושמיכת כפתור עם 9 כפות, מה שהופך אותה לשמיכת ניתנת להתאמה שתוכל להשתמש בה כל השנה. שמיכת כל השנה היא פתרון טוב וחסכוני מכיוון שהיא מורכבת משתי שמיכות פוך (שמיכת 45 איברים ושמיכת 9-TOG) המתאימות זו לזו, ונותנות לכם את האפשרות לבחור בין טמפרטורות שונות לכל עונה.

יש לו גם את אחת המילויים הקלים והחלקים ביותר

כלומר שמיכת שמיכת המיקרופייבר של 14 סיביות מרגישה קלה להפליא. אם אתה אלרגי, אתה יכול לארוז שמיכת פוך דומה עם אותו דירוג TOG ומילוי סינתטי של ג'ון לואיס החל מ -35 ליש"ט. אין סכנה של ג'ק פרוסט לנשנש לך בהונות בזמן שאתה לכוד בו.

יש אנשים שמעדיפים שמיכת מיקרופייבר עם 14 כיוונים שאינה מרגישה כבדה בשינה

בעוד שאחרים מעדיפים שמיכת חיבוק כבדה יותר. אם אתה נוטה להרגיש קר במיטה, בחר את הגודל הבא מתוך גודל המזרן שלך (לדוגמה, אם יש לך שמיכת קינג סייז) כך שהשמיכה תזרום מסביב לקצוות ותרחיק אוויר חם מהטיחות. לשמיכה מפוצלת יש כמות מילוי שונה מכל צד, כך שתשנה שנת לילה נוחה יותר.

עם זה אתה מקבל שמיכת 45 איוגות לקיץ ושמיכה של 105 איגרות לאביב ולסתיו

כך שתוכל לצרף אותה ללילות חורף קרים. PS 24.39 באמזון | השוואת מחירים | פריט קמעונאים |: PS קנה עכשיו ב- hasitem Simba Hybrid Duvet 105 tog שמיכת Simba Hybrid מופיעה בקולקציית שמיכות הקיץ הטובה ביותר שלנו. הוא מיוצר בטכנולוגיית Strato, מרכיב תרמו -ויסות שפותח על ידי אסטרונאוטים כדי להגיב לטמפרטורת הגוף והסביבה שלכם.

שמיכת השנה של Scoom עשויה 90% מאווזים הונגריים ו -10% מנוצותיה מגיעים מהאזור

כלומר החומר מגיע מחוות אווז שמעולם לא נקטפו. הודות למחברים הנשלפים הקיימים, אתה יכול לבחור בין שמיכת קיץ של 4.5 איברים, שמיכת סתיו ואביב של 9 טוגים, או שמיכת פוך משולבת של 13.5 יחד בלילות חורף קרים. היא לא זולה, אבל זו השמיכה היחידה שתזדקקו לה בעשר השנים הבאות.

שמיכות פוך מעכבות את האוויר ומחממות אותך בחורף וקרירות בקיץ. שמיכת הקיץ SilentNight 45 Tog Cool מבטיחה קירור בערבי הקיץ. הטמפרטורות בבודפשט ידועות לרדת עד 10 מעלות צלזיוס בחורף, ונוצות אווז הונגריות הן סתימות יוקרתיות למיטה.

דירוג ה- TOG של שמיכת פוך הוא מדד ליכולת כיסוי השמיכה לתפוס אוויר. ככל שה- TOG גבוה יותר כך הוא יכול לתפוס יותר אוויר ויהיה חם יותר. שמיכת פוך נוצות עם 10.5 TOG היא פריכה ומלאה בחום.

מילוי השמיכה לא ממש חשוב בכל הנוגע לשמירה על חום

בהתאם להעדפותיך, במיוחד אם יש לך אלרגיות. אנו ממליצים על שמיכת 100% שמיכת אווז קנדית, הזמינה בטווח גמישות בין 4.5 ל 18. אנו ממליצים גם על דירוג Tog של בסביבות 45, בדיוק כמו שהשמיכה של White Companys Hungary Goose 45 מבית M&S מרגישה כמו 45% שמיכת פוך סינתטית.

כמו רוב שמיכות הפוך

היא נועדה לחזור על הרגליים תוך זמן קצר הודות למילוי הסיבים הספיראליים שלה, המהווים מכת מזל על מנת להבטיח שהמיטה תיראה מסודרת כאשר אינה בשימוש ומבטלת את הסיכון של חלקים שטוחים יותר וכתמים קרים במהלך השינה. בזהירות, שמיכות פוך נמשכות הרבה יותר מאשר חלופות סיבים סינתטיים. ניתן לייצר סיבים סינתטיים ברוחבים, עוביים ואיכויות שונים על מנת להבטיח כי השמיכה תחוש ותמלא כראוי.

זוגות המעדיפים רמה אחרת של חמימות לילית מסופקים עם שמיכות פוך עם דירוג TOG שונה מכל צד

שמיכת הקיץ נופלת בין 1 ל- 4.5 TOG, שמיכת האביב / סתיו בין 7 ל- 10.0 TOG ושמיכת החורף בין 12 ל- 13.5 TOG. אם לא הצלחת להחליף את שמיכת הקיץ שלך בשמיכת החורף שלך, Homescape King Size 135 TOG היא אופציה עבורך.

The very first one is called the strong argumentative paper, where there are definite and clear facts, statements, and plan writing template conclusions which support one particular side.

דילוג לתוכן