טיפים לבחירת מתנה לחג

החדשות הטובות הן שיש רשימה אינסופית של אפשרויות מהן אנו יכולים לבחור למצוא את המתנה המושלמת עבור יקירינו. בין אם אתם בוחרים זוג כריות חג המולד שחברכם יכול להוסיף לאוסף חג המולד שלו, ובין אם אתם בוחרים להתאים אישית את המתנה, יש משהו לכל חווית מתנה.

זה לא רק הופך את תהליך הייעוץ להרבה יותר נעים, אלא גם מעניק לך יותר שקט וביטחון בעת מסירת המתנה. על פי מחקר, כאשר אנשים מקדישים זמן לחשוב על מתנות, הם מרגישים קרובים יותר למישהו, וזה גורם להם אושר רב יותר.

בחירת המתנה הנכונה יכולה להגביר את תחושת ההערכה והחיבור בין אנשים

חלק מהמתנה הטובה היא לתת לאדם לאותת לאנשים אחרים מה הוא חושב עליהם. עם עצות A5 לבחירת מתנת חג המולד המושלמת, אתה מקבל מסר ויזואלי שמזכיר לכולם גיבורים חשובים.

 

כדי לעזור לך למצוא את המתנה האידיאלית לאנשים בחייך, ריכזנו ארבעה טיפים יוצאי דופן לבחירת מתנות חג המולד בלתי נשכחות. להלן כמה מהטיפים והאסטרטגיות הטובות ביותר לבחירת המתנות הטובות ביותר לכל המשפחה בעונת החגים. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור את מתנת חג המולד המושלמת – החל ממתנות קטנות וגדולות ועד אישי ומחמם את הלב השנה.

מתנה ייחודית לחג

קניית מתנות לחגים

אם עקבת אחרינו זמן מה

כנראה שכבר פתחת חשבון חיסכון לחגים, למדת כיצד להרוויח הכנסה נסתרת או לשלם עבור מתנה נוספת עם משרה חלקית. זה לא רק הכסף שחשוב כשמדובר במתנת חג המולד המושלמת. זה יכול להיות מבלבל, ולכן חשוב להבחין בין הסיבה לכך שאתה עושה מתנה לבין הטיפים האלה. אחת הסיבות לכך שאתה צריך לתת מתנה בנוסף לטיפים שלעיל היא שיש כמה טקטיקות מועילות כשאתה כרוך בכסף.

קל להעלות באנר לקידום מדריך הטיולים שלך

אבל זה תלוי בכך שאנשים באמת מבקרים באתר שלך. אתה רוצה שאנשים יקראו את מדריך המתנות שלך במקום להתייחס לזה כאל עלון זול ולזרוק אותו. תמריץ מסוג זה מוסיף ערך לבחירת המתנות שלך בעיני הלקוחות.

זה נהדר לוודא שאתה נותן להם מתנה שהם ישתמשו בהם ויעריכו אותם

גם אם לא תעשו מתנה, תתקלו ברעיונות מגניבים שבדרך כלל לא הייתם מקבלים, ואם תשלבו כמה מהם, האדם המחונן יעריך עד כמה אתם אישיים ומתחשבים. אתה יכול להפוך את זה למיוחד עוד יותר על ידי הצגת ההערות ששלחת (עוד על כך בהמשך).

אחת המתנות האהובות עלי בכל הזמנים שראיתי הייתה מדריך תעלומה שלב אחר שלב ששלח את נותן המתנה למסעדה

קנה לו מפלצת ספגטי מעופפת לארוחת ערב ושילם עבורו להשיג דייט בארקייד. בחור שסבל מדיכאון, אהב מדע בדיוני והתעניין בבגדי גברים קיבל מתנה משנה חיים המותאמת לו.

יש אנשים שמתרעמים על צרכנות

אבל אני אוהב את התקופה הזו בשנה כי אני אוהב לקנות מתנות חג המולד לאנשים. פעם פחדתי לקנות אותם, אבל עכשיו אני אוהב לקנות ולראות מתנות כאילו היו צורת אמנות תכליתית או שפת אהבה. כשאתה חושב מה אתה רוצה לתת למישהו, קל להתקרב לדברים שמגדירים מדוע אתה רוצה לקנות אותם.

כשהחגים ממש מעבר לפינה, זה הזמן המושלם לחשוב על המתנה המושלמת. ריכזנו 25 מתנות לאניני הטעם הצ'ינוייזרי. בחר אבן או אסתטה כחול לבן ברשימת הקניות לחג. אוצרות גרביים היא רק עוד דרך להרעיף את יקיריכם בהפתעות חג.

פוסט זה דן ב -6 הטיפים המובילים שלנו ליצירת מדריך שי לחג המעניק למותג שלך יתרון תחרותי

מדריך המתנות של אמזון מכיל מגוון של המוצרים העדכניים ביותר שבטוח תמצאו ברשימה שלכם. להלן שמונה טיפים מהנים, פשוטים, יצירתיים ומוכחים לבחירת מתנה שתתגאו בה אם יתמזל מזלכם לקבל את האוצר.

מדריך המתנות לחג אמזון Launchpad 2020 מכיל מאות רעיונות למתנות ייחודיות של מותגים קטנים עם מגוון מוצרים מרגש

החל מטכנולוגיה ביתית חכמה ועד מוצרי יופי מתקדמים ועד צעצועים ומשחקים יצירתיים. מדריך החגים הביתי 2020 כולל כל דבר, החל מתנות ועד הכנות לחג, כדי לעזור לך לקשט את אולמות ביתך. ופלייליסט החגים לשנת 2020 מקל על גילוי וקניית צעצועים ומתנות לילדים.

תוכל גם ליצור מדריך מיוחד למתנות חג המולד

כדי למשוך צרכנים המחפשים פריטים ספציפיים. לפני יצירת מדריך מתנות, וודא שאתה מקבל מידע איכותי מהעובדים שלך על אמירתם על מוצרי חג ואירועים מיוחדים. צור סקר או רשום את המוצרים שלך ובקש מאנשים להצביע על אילו מוצרים יעשו מתנה נהדרת.

חנות PGA Tour Superstore מכירה בכך שהאנשים שקונים אותם הכי הרבה במהלך עונת המתנות אינם שחקני גולף, ולכן הם הקלו עליהם להשתמש בהם כמדריך שלהם.
למידע מורחב בנושא של טיפים לבחירת מתנה לחג כדאי לבקר באתר whenis.co.il

 

דילוג לתוכן