נוטריון מה זה

מאמר זה ידריך אתכם בפעילות נוטריון, מה כולל תהליך ההסמכה, אילו מסמכים ניתן לדירוג ואיפה למצוא נוטריונים. בפוסט זה אענה על כמה שאלות לגבי מהו "נוטריון", כולל תהליך הפיכתך לנוטריון ומדוע כדאי לך להיות נוטריון במשרדך. זהו הראשון בסדרת מדריכי נוטריון המאפשרים לאנשים לאמת ולאמת את האותנטיות של נוטריונים.

הדרישה החשובה ביותר לנוטריון היא שתוכיח שהנוטריון הוסמך כ"נוטריון ". אלא אם כן המסמך מחייב אישור נוטריוני של חתימת העד, "נוטריון" הוא עד החותם על הוראות החוק כגון הקוד המאוחד של סדר הדין האזרחי (UCP).

נוטריון הוא פקיד ציבורי המשמש עד חסר פניות בחתימת מסמכי בית המשפט. "נוטריון" הוא האדם המוסמך לבצע פעולות משפטיות, במיוחד להעיד על חתימת המסמך.

נוטריון (נקרא גם נוטריון) הוא פקיד ציבורי המאשר את האותנטיות של חתימות המסמכים החשובים. נוטריון הוא פקיד המאמת את זהותם של כל אלה שחתומים על מסמך, מעיד על חתימתו ומסמן את המסמך בחותם או בחותם.

נוטריון הוא אדם מורשה במדינה ויכול לאשר כחוק מסמכים. הם עדים לחתימה על מסמכים חשובים המעניקים להם אמינות משפטית ושם רשמי יותר.

נוטריונים רבים מרחיקים לכת עוד יותר ומקבלים הסמכה כ"סוכנת חתימה נוטריונית "(NSA) על ידי איגוד הנוטריונים הלאומי. הם יכולים אפילו להפוך ל"נוטריונים "על ידי עמידה בדרישות הסמכה נוספות המשתנות ממדינה למדינה.

נוטריון, המכונה גם "נוטריון", הוא אדם המוסמך לסייע בחתימת מסמכים חשובים או לחזות בהם. נוטריון (נקרא גם נוטריון) הוא מי שמשמש כעד רשמי או חסר פניות ובדרך כלל מפקח על חתימתו של מסמך חשוב.

נוטריון מה זה?

הוא פקיד שמונה על ידי המדינה לחתום על מסמכים חשובים כעד חסר פניות. נוטריונים הם למעשה אנשים שמונו על ידי הממשלה שיכולים לשמש כעדים בחתימת מסמכים מחייבים מבחינה משפטית כגון חוזים, החלטות בית משפט ומסמכים וחוזים משפטיים אחרים.

הנוטריון ימלא את החובה למסור מידע על חתימתו האלקטרונית במועד ובספק למבקש העתק מאושר בתמורה לתשלום אגרה. אם נוטריון יזמין מסמך כזה, הנוטריון רשאי לאשר כל מסמך בתפקידו כעד בחתימת המסמך או כעד חסר פניות.

כמובן, הדרך הנוחה ביותר ליצור קשר עם נוטריון לעסק שלך תהיה "אישור נוטריון" על ידי עובד במשרדך. אם יש לך שאלות בנוגע לאישור המסמכים, עליך לפנות למשרד המקומי של היועץ המשפטי לממשלה או למשרד לשירותים משפטיים.

נוטריון מה תפקידו

הוא פקיד שמונה על ידי הממשלה ובעל הסמכות החוקית לאשר מסמכים מטעם אדם או קבוצת אנשים הכפופים לסמכותה של מדינת ניו יורק. הם מורשים ומוכרים רשמית להעיד על החתימות. לשם כך על נוטריונים לפנות למשרד החוץ כדי להירשם באופן מקוון לוועדה שלהם ולהגיש בקשה לרישיון.

חובתו החשובה ביותר של נוטריון

היא לאמת את זהות האדם שחתם על המסמך. לאחר אישור זהות האנשים המעוניינים להשתמש בשירותיהם והם הסכימו לחתום מרצונם, המשימה הבאה של הנוטריונים היא לקבוע איזה סוג מסמך הם נדרשים להגיש. זהות וחתימת המסמכים חייבים להיות מאומתים גם בהתאם לחוקי מדינת ניו יורק וארצות הברית של אמריקה.

אם המסמך שהוצג בפני הנוטריון לא נחתם

עליו להחתים אותו על ידי החותם לפני הטקס בעל פה (ראה להלן). החותמים חייבים להיות נוכחים באופן אישי כאשר הנוטריון משלים את ההסמכה ואם הם לא יודעים או אין להם מספיק ראיות לכך שהאדם שעבורו החתימה מאושרת הוא האדם המתואר במסמכים או שזה האדם שמבצע אותה. , אין לבצע "אישור נוטריוני" על החתימות על ידי הציבור מבלי לדעת או לדעת אישית כי הם מאושרים על ידי אדם. אם חתימת המסמך לא נצפתה על ידי יועץ המס, הוא אינו יכול להעיד על כך, אך הוא לא יכול היה לראות זאת באופן אישי, והוא גם אינו יכול להבחין באותו מסמך אם הציבור שלו לא ידווח על חתימתו שלו.

משימתו של הנוטריון היא להיות עד ולחתום על המסמך ולאמת את החתימה על מנת להפוך אותה למחייבת מבחינה משפטית. כאשר מישהו החותם על מסמך אומר שהוא מוכן לחתום עליו, עליו להתנהג כפי שהוא טוען לו, עליו להבין מה יש במסמכים.

 

דילוג לתוכן