טעינת רכב חשמלי בבית משותף

במדריך זה אנו מתארים את מה שעליכם לדעת בכדי להפוך את ביתכם לתחנת טעינה חשמלית לתקעים – בהיברידיות וברכבים חשמליים היברידיים תוספים (EV) וטעינה בתחנות טעינה חשמליות ציבוריות במקום העבודה. הרעיון להניע את המכונית החשמלית שלך (או כל רכב חשמלי אחר) הוא חדש יחסית לשוק, ומשמעותו יצירת תשתית חדשה שמעטים מאיתנו מכירים. כאן אנו מסבירים כיצד לחלוק מטען משלך בבית וכיצד אנשים אחרים יכולים להשתמש בו כדי להטעין את המכונית החשמלית שלהם. אתה יכול, למשל, להחליט לרכוש עמדת טעינה משלך או לרכוש אחת מתחנות החשמל הציבוריות – טעינת רכב כשירות (E – VAC).

מכיוון שתחנות טעינה חשמליות ציבוריות מופיעות בכל מקום (סקירה של תחנות הטעינה הנוכחיות תמצאו באתר PlugShare.com)

טעינת הרכב בביתכם למשך הלילה יכולה להביא יתרונות גדולים. כמובן, אתה עדיין צריך להטעין את המצבר של המכונית שלך, אך מכיוון שזה יכול לקרות בין לילה ולא בשעות השיא, טעינה של מכונית חשמלית בבית היא אפשרות טובה. המקום הטוב ביותר להקים תחנת טעינה ביתית נמצא במוסך, אך עליכם להיות בטוחים שהרכב החשמלי מגיע לשם קודם. אין שום מוסך בנכס שלך, לא אומר שאתה לא יכול לטעון את הכונן החשמלי שלך בבית אם יש לך חיבור לחשמל או אזור חניה מיוחד.

מי שאין לו גישה לתחנת טעינה בבית

חייב לקנות מכונית חשמלית ולמצוא עמדת טעינה ציבורית. בעלי מכוניות חשמליות יכולים להסתמך על תחנות טעינה מהירות ציבוריות, וכך גם בעלי מכוניות בנזין בתחנות דלק. אתה יכול גם לטעון את הרכב החשמלי שלך בתחנת טעינה של חברה, אשר עשויה לשמש גם כלי רכב חשמליים אחרים כגון טסלה דגם S או שברולט. גם אם המאמצים שלך בסופו של דבר משרתים את התועלת שלך, ערך הנכס שלך יכול לעלות, וזה מה ש- HOA שלך יכול להעריך ביותר. עלות טעינת רכב חשמלי תלויה במקום מגוריכם, בגודל ביתכם ובמיקום תחנת הטעינה. למרות שרוב המטענים זמינים במחיר שפוי, ישנם יתרונות לעומת העלות הנמוכה יותר של חשמל ביתי. בעוד שרוב המטענים הללו מתומחרים במחיר סביר, חלקם יקרים יותר מהציוד המשמש לטעינת רכבים חשמליים, כגון סוללות.
לעוד פרטים על טעינת רכב חשמלי בבית משותף מומלץ לבדוק כאן: evcar.co.il

בעלי מכוניות חשמליות ובעלי בתים השוקלים לקנות רכב חשמלי לעיתים קרובות יבקשו לקבל ייעוץ ממועצת העמותות שלהם בנוגע לשימוש בתחנות טעינה

להלן חמישה גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר אתה שוקל אם עליך להתקין עמדת טעינה בעמותתך. בחלק מרשתות הטעינה של מכוניות חשמליות, כגון ChargePoint, יש הנחיות כיצד לקבל הרשאה לטעון מכוניות חשמליות בכל מקום בו הן חונות. ניתן לטעון מכוניות חשמליות בו זמנית, ללא קשר למיקומן.

כדי להבטיח שביתך יוכל להתמודד בבטחה עם הדרישה לתשלום עבור מכוניות חשמליות, עליך להזמין חשמלאי מקצועי. אתה רוצה שהעמותה שלך תתקין עמדת טעינה קווית, המכונה גם ציוד שירות חשמלי לרכב (EVSE).

טעינת שלב 2 מהירה בהרבה ומחייבת התקנת עמדת טעינה

המכונה גם מערכת אספקת רכב חשמלי (EVSE). מטענים ברמה 2 משתמשים באנרגיה שמספקת כדי להטעין רכבים חשמליים הרבה יותר מהר. מצבר – ניתן לטעון רק רכבים חשמליים מהר הרבה יותר מיחידות מגורים רבות בשל צריכת החשמל הנמוכה יותר והעלויות הנמוכות יותר.

זה לוקח בערך ארבע שעות לטעון את הסוללה במלואה

מה שמאפשר לך להפיק את המרב מנסיעה ברכב חשמלי כאשר יש לך סוללה טעונה במלאה ויש לך זמן מוגבל לטעון בלבד. צריך לטעון את המכונית החשמלית שלך במרכז טעינה, אבל אתה לא צריך רק לחבר מטען כשאתה חוזר מהעבודה. יש אחד שניתן לחבר וכולכם יכולים להטעין את הרכב למחרת בבוקר.

האם חשוב לטעון את המכונית החשמלית שלך בשנתך במוסך, או שנראה שאתה זקוק לחופש כדי למלא את מכונית הבנזין שלך?

עם עמדת טעינה אישית תוכלו גם לטעון את רכבכם בלילה וליהנות ממחירי חשמל נמוכים משמעותית. עם מטען שמוצב בנוחות מול השוק המועדף עליכם, תוכלו לטעון את המכונית החשמלית בזמן שאתם מבצעים את הקניות השבועיות שלכם.

בעלי נכסים ומנהלים מבינים

באופן מובן, לשרת את הדיירים הנוכחיים והעתידיים, ולכן זה הגיוני שהם רוצים להיות מסוגלים להציע אפשרויות טעינה נוחות של רכב חשמלי בחניות שלהם. מתקני טעינה ציבוריים מאפשרים טעינה של מכוניות חשמליות אם הן צריכות לנסוע למרחקים ארוכים יותר ממה שהביטוח שלהם מאפשר. אפליקציית סמארטפון זו, שמקורה בקליפורניה, מאפשרת לבעלי רכבים חשמליים לשימוש מגורים ומסחרי לרשום, להקים ולמצוא ולשריין נקודות טעינה. התחלנו לבחון כיצד הוספת תחנות טעינה לרכב חשמלי למתחם שלנו יכולה להוסיף ערך גם לארגון שלנו וגם לדיירים שלנו.

דילוג לתוכן