משחקים חינם לילדים

כאן תוכלו למצוא רשימת משחקים בחינם לילדים בגילאי חמש עד אחת עשרה שפותחה על ידי יוצרי סדרת משחקי הילדים הפופולרית "בת הים הקטנה" ו"בת הים הקטנה ".

ישנם משחקים מהנים רבים לילדים צעירים לשחק ברשת

והורים יכולים לשבת ולהאזין ולערוך את הסיפורים והחידונים. אלה משחקים בחינם שילדים יכולים לשחק בזמן שהם מודרכים בכל השלבים להשלמת סדרת חידונים ואתגרים. הנה 20 משחקי זום מהנים לילדים, בהם תוכלו להשתמש בכדי לקחת הפסקה מתכנית הלימודים המסורתית ולהעסיק את ילדיכם. אלה יכולים לעזור לילדים ללמוד, אך יכולים לשמש גם אנשי חינוך כתוספת לכיתה. הם גם יכולים לעזור לך לבחור את שעות הפנאי המתאימות לך ולעזור לילדך להכיר את העולם סביבו.

אם ילדכם מחפש משאבי למידה נוספים במתמטיקה, עיינו באפליקציית PBS KIDS המבוססת על מנוי ומשחקים לילדים. בעוד שחלק מהם נוצרים רווחים בכנות, עליכם לצפות בעצמכם בשאר משחקי האפליקציות שלהם.
כדי לקרוא עוד על משחקים חינם ומשחקים חינם לילדים ניתן להעיף מבט ב- juniorpro.co.il

אם אתם אוהבים ילדים המשחקים במשחקי רכבת מקוונים, ל- GamesGames.com יש כמה מהם בחינם באתר שלהם. אם אתם מחפשים משחקים חינוכיים נוספים, בדקו את המשחקים החינמיים לילדים מאוניברסיטת קליפורניה, בית הספר לחינוך בסן דייגו.

משחקים ואפליקציות בחינם אלה יכולים לשמש לילדים בבית

בכיתה או אפילו בדרכים. בדוק את האפליקציות הניידות ומשחקי הווידאו למחשב שיכולים ללמד ולבדר את ילדיך בזמן שכולם תקועים בבית. אם פספסנו את אחד ממשחקי הילדים הטובים ביותר לאנדרואיד, אנא ספר לנו עליו ואנחנו נספר לך עליו. לחץ על המקור המקורי כדי לקבל משחק נהדר להדפסה שילדים וכל המשפחה יכולים ליהנות ממנו.

הורים יכולים גם לבחור מתוך מגוון רחב של משחקים ופעילויות המחנכים ילדים צעירים

משחקים אלה, פעילויות בישול, פאזלים ופעילויות מהנות אחרות יעזרו לילדיכם ללמוד בזמן שהם נהנים. —- יותר טוב, ילדים משפרים את יכולתם ללמוד בצורה, מה שמועיל מאוד להתפתחות בריאה. המשחקים המקוונים הטובים ביותר לילדים מעודדים ילדים לתרגל את הכישורים שהם רוכשים בעולם האמיתי, כמו קריאה, כתיבה ומתמטיקה.

כולם אוהבים את משחק השרידים הקלאסי

ומשחק השרטוט הזה להדפסה לילדים ייתן לילדים המון השראה להגיב אליהם. ישנם הרבה מיני משחקים שונים לבחירה, שכולם סובבים סביב פתרון חידות וקריאה, ואשר נועדו לעודד צעירים ללמוד מילים חדשות תוך כדי משחק בכותרת. חלק מהמשחקים מבוססים על פתרון בעיות יצירתיות ופתרון בעיות, בעוד שאחרים הם פשוטים ומרתקים יותר, ומשעשעים ילדים מבלי להיות מסובכים או מוחצים מדי.

כמו ברוב המשחקים החינוכיים

ישנם הרבה מיני משחקים לגלות שאמורים להעסיק את השחקנים. סיבה טובה לצפות בכמה משחקים חינוכיים ומהנים לילדים שמוסיפים המון התרגשות לחיי היומיום שלכם. אחד הדברים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, ללא קשר לגילו של הקטן, הוא משחק שהוא פשוט כיף.

הורים

משחקים שאושרו לילדים שהם לא רק כיף, אלא גם כיף, יכולים לעזור לילדים צעירים להתפתח מבחינה חינוכית, חברתית ופיזית. אם אתם מחפשים משחק שתוכלו להשאיר לילדיכם לשחק לבד, גללו הלאה, אחרת הם לא יקבלו את היתרונות החינוכיים שיש למשחק להציע והם לא ירצו לשחק. משחק חופשי טוב לילדים יכול לעזור למחנכים למצוא דרכים להשלים את ההוראה בכיתה, לעזור להורים בבחירת זמן הפנאי המתאים למשחקים, או לסייע למפתחי משחקים לפתח משחקים המלמדים יותר מאשר רק את יסודות המתמטיקה, המדע והמיומנויות החברתיות.

אם ילדכם רוצה לשמור 100 משחקים, חידות ופעילויות עם דגש על שמירת טבע, גיאוגרפיה או נושאים של בעלי חיים, הירשמו כאן בחינם.

יש מגוון משימות וסיפורים שונים שיש להשלים

ויש גם קהילה מקוונת לילדים להצטרף לרכישת רישיון הריגול של רנה ותרזה. במשחקים ציבוריים יש לרוב חדרי צ'אט בלתי נשלטים, אז היזהר ושמור על משחקים מקוונים פרטיים לילדך. הורים צריכים לעקוב אחר זמן המסך מכיוון שזהו אחד המשחקים החינמיים הממכרים ביותר שמשחקים ילדים.

משחקים מקוונים לילדים הם מקור להנאה ולבידור לכל הגילאים

ובעת השימוש בהם נכון, הם יכולים גם להיות מדיום נפלא ללמידה. אפליקציות ומשחקים וירטואליים המאפשרים לילדים לשחק ולאתגר חברים יכולים להפוך את היום שלהם למהנה מאוד, גם אם החיבור הווירטואלי לא יכול להחליף את הדבר האמיתי.

הורים וילדים גם יודעים שהטאבלט או מקבילו בתשלום לא בהכרח חייבים להיות בחינם. גם משפחות בעלות הכנסה גבוהה יודעות שמשחקים בחינם לילדים עלולים לגרום לילדים שלהם לבעיות רבות.

דילוג לתוכן