השכרת מתנפחים ליום הולדת

במאמר זה אעזור לכם להחליט האם השכרה או קניית בית קופצני מתנפח היא הדרך הנכונה. אני מקווה שזה נתן לך מושג טוב אם כדאי לך לשכור או לקנות גן שעשועים מתנפח.

כיצד תחליטו איזו מתאימה לכם וכיצד היא עובדת למסיבת יום ההולדת שלכם, למסיבות יום ההולדת ולאירועים מיוחדים אחרים?

אנו שולטים בשכירות קפיצות מג'יק לאורך השנים ויכולים להציע סירות גומי מתאימות לכל הגילאים

אחד הדברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת היחידה המתנפחת שתהפוך את המסיבה שלך למושלמת עוד יותר הוא הנושא. זה חשוב מאוד אם תבחרו את היחידה שמתאימה לתקציב ולשטח הזמין שלכם ומתאימה לקבוצת הגיל של ילדיכם שמשתתפים במסיבה.
למידע נוסף אודות השכרת מתנפחים ליום הולדת ניתן להעיף מבט ב- idans.co.il

Magic Jump Rentals מודע לכך שמשחקים מתנפחים והטבות זיכיון יכולים להוות תוספת חשובה לבידור מוצלח עבור האורחים שלכם כאשר אתם עורכים מסיבת יום הולדת לכל הגילאים

ארמונות ומשחקים קופצניים, כולל טירות קופצניות מתנפחות, מספקים כיף והתרגשות לאירוע שלכם. לרגל יום הולדתו ה -21, מג'יק ג'אמפ השכרות יספק גם מגוון משחקים לילדים ולמבוגרים בכיף. אם נראה שאתה נהנה ממשחקים יותר מילדיך, אנו יכולים להציע לך את המיטב משני העולמות.

יש לנו מגוון סוודרים של Moonwalk לפי נושא ומבוגרים לילדים

כמו גם מגוון רחב של משחקים למבוגרים. בעלי הבית למסיבות שלנו מציעים לכם ולילדיכם הזדמנות נהדרת להזמין חברים אחר הצהריים של כיף. יש לנו השכרת מסיבות, שכוללת לא רק טירות ומשחקים קופצניים, אלא גם גיוס תרומות נפלא כמזרקה. זו המסיבה המושלמת למסיבת יום ההולדת שלכם או לכל אירוע מיוחד אחר והיא מושלמת למסיבה עם ילדים מגיל 3. ברגע שהילדים מכורים להנאה של טירה קופצנית, הם יתחננו שיהיה להם מבנה אל תוך היום. שלא לדבר על מגלשת המים, שהיא כמובן התוספת המושלמת למסיבת בריכה כשחוגגים מסיבת קיץ. אם ילדכם זקן מכדי לשחק בטירה מקפיצה, שקול למכור אותה. זה לא יהיה רק כיף לשחק עם חברים ובני משפחה בסביבה מהנה ובטוחה, אלא גם מקום בטוח עבורם לשחק.

בטווח הארוך

לקנות בית מקפיץ מקוון משלך הוא יקר יותר – יעיל יותר מהשכרה, לכן עיין בדף הבית שלנו כדי למצוא דירה להשכרת מסיבות המתאימה לצרכי המסיבה שלך. כדי להפוך את המסיבה או האירוע של ג'פרסון למרתקים עוד יותר, עיינו במלאי השכירות המתנפח הענק של ג'ומפטסטיק. לרשימה מלאה של כל דירות ההשכרה שלנו בתיק העבודות שלנו, בקרו בדף JUMPTastic השכרות. אם אתם שוכרים בית להקפיץ או מגלשת מים למסיבת יום הולדת בצפון קנטקי, התקשרו אלינו עוד היום ומלאו את בקשת ההזמנה. לא משנה כמה אנשים ישתתפו באירוע שלך, אתה צריך לדעת בשביל מה ההשכרה שלך. אם אתה ממוקם מעבר לרחוב או ליד המסיבה שלך, ודא שאתה מבקש מאנשים לצאת מהדרך לפני שאתה מגיע.

מבוגרים ובני נוער זקוקים למתנפחים יציבים אם הם רוצים ליהנות

לכן, הקפד ללמוד את אתר ההשכרה. עם למעלה מ- 40 שקופיות לבחירה, בוודאי תמצאו אחת שתואמת את התקציב והציפיות שלכם. אינך צריך להיזהר בשכירות, אך כשאתה מרים את האצבע עליך להקפיד לבדוק אם יש נזק לסירה.

אם ילדכם חוגג יום הולדת או שאתם רק רוצים לבלות יותר זמן בחוץ

טירות מתנפחות זה רעיון טוב. הם יכולים להיחשב כמקור בידור, ועוד יותר מכיוון שהם כוללים משחקים שיכולים לשמור על ילדים על האצבעות כל עוד אתה יכול לדמיין. אתה יכול לקבל אותם מעוצבים בדרכים שונות אחרות שמייצרות מראה תוסס ומדהים. בין אם אתם מארחים נסיכה, מסיבות יום הולדת בנושא או גיוס כספים פיראטים, תוכלו למצוא את הבית המקפיץ המתאים.

בית קופצני מסחרי סטנדרטי הוא 13×13 אינץ ', אך רוב יחידות המשולבות גדולות מזה, עם שקופית מחוברת, או אפילו גדולה יותר, עד 20×20'. "

אם יש לכם מסיבה בה אתם מצפים לילדים רבים

עליכם לשכור מגלשה מתנפחת עם מסלול מכשולים. אם ברצונכם לשכור מגלשה מתנפחת לילדים מתחת לגיל 12, עליכם לבחור במגלשה הגדולה יותר. ילדים קטנים אוהבים לקפוץ, ואם יש לכם 10-15 ילדים במסיבה, כדאי לשקול לבחור בית קופצני עם מגלשה משולבת. השכרת מגלשה מתנפחת קטנה יותר, זולה יותר, אך עדיין מהנה ונוחה לשימוש היא אפשרות טובה.

דילוג לתוכן