ההבדל בין מכון פיזיותרפיה פרטי לבין פיזיותרפיה דרך קופת החולים

צריכים לבצע טיפולי פיזיותרפיה? מוטב כי תדעו מראש את ההבדל בין פיזיותרפיה במכון פרטי לבין פיזיותרפיה דרך קופת החולים. ברגע שתבינו את ההבדלים בין הטיפולים השונים, תוכלו גם לעשות את הבחירה הנכונה מנקודת המבט שלכם. יש לכם אפשרות לעשות בחירה נכונה, תיקחו את האפשרות הזאת בשתי ידיים. כי על טיפולי פיזיותרפיה אסור לוותר, מוטב כי תבצעו אותם כמו שצריך. רק אחרי שתבצעו את הטיפולים כנדרש תוכלו להשתקם כמו שצריך. אז מהם ההבדלים המובהקים ביותר? יש לנו את כל ההבדלים.

 

זמן ההמתנה בין טיפול לטיפול

ישנה חשיבות לבצע טיפולי פיזיותרפיה במהירות על מנת לקחת את השיקום צעד אחד קדימה. מכון פיזיותרפיה מציע טיפולי פיזיותרפיה עם זמני המתנה קצרים במיוחד. מנגד טיפולי פיזיותרפיה דרך קופת החולים יכולים להתפרס על פני תקופת זמן ארוכה מאוד. אין שום סיבה שתחכו זמן רב על מנת לקבל את הטיפולים שאתם זכאים להם. במכון פיזיותרפיה של חברת MY MOVE תוכלו להנות מזמני המתנה קצרים במיוחד.

 

איכות הציוד ואנשי הצוות

אי אפשר להגיד שהטיפולים דרך קופת החולים הם טיפולים באיכות ירודה או עם צוות לא מנוסה. אך אפשר להגיד כי דרך מכון פיזיותרפיה תוכלו להנות מאנשי צוות איכותיים ומציוד מקצועי. כך תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם יודעים שאתם לא עומדים להתפשר. אתם עושים כל מה שנדרש על מנת להשתקם כמו שצריך. כי בסוף השיקום שלכם כולו תלוי בעיקר באיכות הטיפול שאותו תקבלו. אם תקבלו טיפול איכותי השמיים הם הגבול.

 

אורך זמן טיפול הפיזיותרפיה

האם אתם יודעים כי טיפול פיזיותרפיה דרך מכון MY MOVE הוא ארוך יותר? כל זאת בהשוואה לאורך הטיפול דרך קופת החולים. ברגע שאתם מקבלים טיפולים ארוכים יותר, ניתן לעבוד בו זמנית על מספר רב של אזורים שונים. לא משנה מאיזה סיבה אתם צריכים טיפולי פיזיותרפיה – טיפולים ארוכים הם חשובים. הם אלה שיוכלו להביא אתכם למצב שבו השיקום יעלה על דרך המלך תוך זמן קצר.

דילוג לתוכן