איך לנקות מזרון משתן?

החלפת כריות היא חלק חיוני בחדר הילדים, אך כמו עריסות ומזרנים, הם יכולים להיות מלאים באופן מפתיע ברעלים. המטפל הממוצע גולש ברשת כדי לקבל טיפים וטריקים לריפוי פריחות חיתולים של מבוגרים, אך ככל הנראה הם ימצאו דברים שאתה צריך לעשות עבור תינוקך.

אם ילדכם עבר תאונה, עליכם פשוט להסיר את הכרית בזהירות ואז לכבס אותה במכונת הכביסה.

מאותה סיבה

אתה לא צריך לשמור את החיתולים המלוכלכים שלך במכונת הכביסה בזמן שאתה שוטף. אם אתה משאיר את בעלי החיים המשובצים יושבים יותר מיממה, אתה לא יכול לצפות שהם יהיו נקיים כשזורקים אותם לשם. לחיתולים חד פעמיים הכניסו כוס סודה לשתיה לפח טרי לפח החיתולים החד פעמי ופזרו מעט על החיתול המלוכלך לפני שהוא נכנס לפח האשפה. גם אם משתמשים בתינוקות החד פעמיים שלך ואתה משתמש בפח חיתול, תזדקק לשקית, פח חיתול או פח אשפה בכדי להכניס את החיתולים פנימה.
כדי לקרוא עוד אודות ניקוי מזרונים ניתן לבקר באתר the-art-of-cleaning.co.il
לעוד פרטים אודות איך לנקות מזרון משתן? ואומנות העבודה והניקיון ניתן להעיף מבט ב- the-art-of-cleaning.co.il

מורחים שכבה דקה של סודה לשתייה על המזרן שלכם כדי לנטרל את השתן להריח על המזרן ואז להכניס קצת יותר לפח.

לאחר החלפת חיתול התינוק, עליכם לנקות אותו היטב בעזרת מטלית או מטלית כביסה רטובה. שמור על החלפת חיתול נוחה בתיק החיתולים שלך מכיוון שאתה רוצה למרוח את התחתית הנקייה והיבשה שלך על חיתול רענן.

לאחר שסיימתם

שטפו ידיים ונקו את אזור החלפת החיתולים, כולל שולחן החתלה והחלפת כרית. ברגע שטיטול התינוק שלך נקי ורגליו השתחררו, הסר את החיתול המלוכלך ולבש רעננה. בין אם אתם משתמשים בבגדים או בחיתולים חד פעמיים, וודאו שיש לכם מלאי של חיתולים בהישג יד, כך שלא תצטרכו להתרחק ולהשאיר את התינוק מאחור כדי לקבל רענן. בין אם אתם משתמשים במערכת חיתולים מלאה או דלי עם מכסה, אתם זקוקים למקום בו תוכלו לזרוק את החיתול המלוכלך מיד לאחר ההחלפה ולגעת בו שוב אחר כך. אם אתה משתמש בבד חד פעמי, שמור כפפות לטקס חד פעמיות בחדר האמבטיה לשימוש בעת החלפת חיתולים למבוגרים, והשתמש בהם בעת ניקוי צואה, שתן וחיתולים. גם אם אינכם משתמשים בבד או במוצר חד פעמי, אתם זקוקים לחיתולים נקיים שמוכנים לשימוש מיידי.

אם אתה משתמש בחיתולי בד, תצטרך שקית או מיכל אטום כדי לאחסן את החיתולים בזמן שאתה שוטף ולשטוף אותם, וזה צריך להיעשות מיד. אם אתה משתמש במוצרים חד פעמיים, יש לכסות את החלק המלוכלך של החיתול בחלק הנקי ולאטום אותו במיכל אטום.

אם התינוק שלך מלקק מחיתול או פיג'מה באמצע הלילה

עליך ללכת למיטה קודם ולהוריד את הסדין העליון או את משטח המזרן ולהניח אותו מיד. זה יעזור למנוע מהלחות לעלות על המזרן, ואם הוא דולף, החלף אותו בלי לדלוף. אם אתה צריך לחכות עד הבוקר להחליף חיתול רטוב, אל תשאיר אותה לבד כשהיא ספוגה בפיג'מה.

אם מתרחשת נזילה, זרק את הסדינים והפיג'מות למכונת הכביסה מיד, אך מזרן הוא משהו אחר לגמרי. אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על המזרן לבן וללא כתמים היא לכסות אותו במזרון נשלף שניתן לכבס באופן קבוע.

אם אתה משתמש בחיתולים חד פעמיים או לשימוש חוזר, גלגל אותם למגבת כדי למנוע בלגן על שטיח ההחלפה של התינוק שלך.

אם יש לך מספר החלפות חיתולים במהלך היום

כדאי לך להשתמש בחיתול בד שתוכל להשרות בחומץ בסוף כל יום ואז להכניס למכונת הכביסה בסוף כל יום. ברגע שהתינוק שלך רטוב, עליך להחליף את החיתולים, אחרת יתרחשו דליפות ופריחה בחיתולים. כדי למנוע פריחות חיתולים, תינוקות צריכים לעבור מחיתול בגיל ההתבגרות לחיתול רטוב ובחזרה למלטה הרגילה של החיתולים, אך בדרך כלל הם יכולים להישאר הרבה יותר בחיתולים רטובים. מומחים ממליצים להחליף חיתולי תינוק לפחות פעמיים ביום כדי למנוע מחיתול רטוב להימשך זמן רב מדי.

יש לרסס בנדיבות על חיתולים, חיתולים, חיתולים ופריטים אחרים כגון מגבונים ומגבונים. זה הורג ביעילות חיידקים ומנטרל ריחות חיתולים, אך יכול גם לגרום לגירוי בעור וגירוי בעיניים.

אתה יכול גם לנסות להשתמש במגבון היפואלרגני לתינוקות "פריחות חיתולים מלכתחילה אם אתה מעדיף

או לנסות להשתמש בהיפו-אלרגן – מגבון חופשי, כמו בהודעה זו, לפריחת חיתולים של היילוד. אם התינוק שלך בעל עור רגיש ואתה חושש שהוא עלול לפתח פריחה של חיתולים בגלל חיתולים רטובים, נסה קרם חיתולים לפני השינה. משחות חיתולים בדרך כלל אינן תואמות לחיתולי בד (יש לבדוק תחילה עם רופא הילדים). ניתן להשתמש במטליות כביסה לחות, חמות כדורי צמר גפן מים לניקוי התינוקות שלך ולהשתמש במטליות כביסה לייבוש, או השתמש במגבון לח מיושן עם צמר גפן בפנים.

דילוג לתוכן