האטרקציות החשובות בבריסל

הדגשתי כמה חבילות עולם שעובדות בתמורה בבריסל, בלגיה, למטיילים שיש להם חוויה תרבותית ורוצים בהתנדבות לעשות מה שהם רוצים.

כמובן, בריסל היא בירת בלגיה למטיילים ולא חסר מראות ופעילויות. בעיר יש הרבה אטרקציות תיירותיות מדהימות במחיר סביר, אם לא בחינם. הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר בבריסל, שרובם ממוקמים במרכז העיר ונגישים בקלות למטיילים.

בבריסל, בירת בלגיה, יש כנסיות גותיות מפוארות ושלל מבנים מימי הביניים. האווירה הרב שכבתית הזו היא שהופכת את בלגיה ובריסל לעיר נהדרת כל כך. האטרקציות התיירותיות ההיסטוריות בבריסל הן התאמה מושלמת לאטרקציות מהמאה ה -21.

אין טיול למערב אירופה שלם ללא ביקור בבירת בלגיה בריסל. המשך לקרוא כדי לגלות את המראות הטובים ביותר בבריסל וטיפים מעשיים לטיולים כיצד לחקור את בלגיה בתקציב. שום טיול בבלגיה לא יהיה שלם ללא ביקור בבריסל, בירת בלגיה.

בריסל, הבירה, היא עיר מקסימה עם הרבה היסטוריה וכיף. בנוסף למראות מדהימים, מונומנטים, מוזיאונים ופארקים, בריסל היא גם סופרסטאר גסטרונומי. בריסל היא קטנה, אבל היא מספקת חופשה נהדרת בסוף השבוע למדינות אחרות באירופה הסמוכות.

בית העירייה של בריסל הוא דוגמה נפלאה לאדריכלות גותית וזה אחד מהבניינים המרהיבים הרבים שמצפים לכיכר המרכזית המרהיבה של בריסל, כיכר גרנדה פלייס. בית העירייה הוא הבניין החשוב ביותר באתר הגדול ביותר בבריסל.

במרכז הגרנד פלייס בבריסל, בתי כנסת יפהפיים מהמאה ה -15 קוים בכיכר ותתרשמו מששת אולמות הגילדות ומהארכיטקטורה המרשימה שלהם. בית העירייה הוא מבנה גותי טיפוסי מימי הביניים, בניין מפואר בגובה רב.

בניין אנגליה העתיקה בבריסל מושך מבקרים עם חזיתו עוצרת הנשימה ומוזיאון המוזיקה הענק והמרתק המאכלס אותה. יש בה גם חנות כלבו שנבנתה בשנים האחרונות של המאה ה -19.

אם יש מקום אחד לראות בבריסל, זה Grote Markt (בהולנדית). זוהי הכיכר המרכזית של בריסל ובה בית העירייה המרשים של בריסל ובית הגילדה היפה בעולם. זהו גם אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואחת מכיכרות העיר היפות ביותר באירופה.

אם אתה מצליח לבקר במוזיאונים האחרים בבריסל ששווה לשקול

רק גירדת את פני השטח של מה שמוצג בעיר בריסל. אלה כוללים את מוזיאון הקומיקס והאמנות, רכבת לעולם, בוזאר שוקו ותולדות העיר. המבקרים יכולים לדלג על רבים מהמוזיאונים היפים, אך איש לא עוזב את בריסל מבלי לבקר ב Manneken Pi.

קתדרלת בריסל

הידועה גם כקתדרלת הקדושים מיכאל וגודולה, היא בניין מפואר. בעוד ערים רבות ממהרות לבנות בתי עירייה מודרניים, העיר בריסל, עם בית העירייה הגותי שלה מראשית המאה ה -15, תקועה. החלק העיקרי של הקתדרלה מתוארך למאה ה -11, המגדל נבנה במאה ה -13.

באופן רשמי, היא הוגדרה כקתדרלה רק בשנת 1961, אך היא כבר מוסד דתי חשוב. לכבוד סנט מיכאל, קתדרלת סנט מיכאל וסנט גודולה בבריסל הורחבה במשך מאות שנים. גם הקתדרלה וגם הכנסייה נתפסים כמקומות עבור קתולים ואחרים כאחד.

טיול ברובע הייזל בבריסל לחקר האטומיום מציע נופים מרהיבים של העיר

תערוכות אמנות ומדע, מסעדות ו -9 התחומים שלה. מיני אירופה הוא פארק שעשועים בבריסל עם מיניאטורות של כמה מהמונומנטים, ציוני הדרך והנופים המפורסמים ביותר באירופה. המיניאטורות קטנות פי 2.5 מהגרסאות בגודל טבעי של מגדל אייפל המפורסם, מגדל פיזה, הווזוב וכמובן הגרנד פלאס.

אם אתה המום ממראה הבובה והילד המשתין, זהו אחד מציוני הדרך החשובים ביותר בבריסל שמבקרים ראשונים צריכים לראות. אחד הבניינים המרשימים בבריסל הוא קתדרלת סנט מיכאל וסנט גודולה, שאותה ניתן לראות כמעט מכל מקום בעיר.

אם אתם מבלים כמה ימים בבריסל

תוכלו לבקר באטרקציות הפופולריות העיקריות, אך אם אתם שם במשך שבוע, תוכלו גם לבקר בכמה מהאטרקציות העלומות והמרתקות יותר. הכיכרות המפוארות ביותר של בריסל טמונות במרכז העיר, ואם תיכנסו פנימה תופתעו. אל תבקרו בבריסל אלא אם כן אתם אוכלים מולים מטוגנים ובירה, מהם תוכלו ליהנות כאן.

יש הרבה מקומות נהדרים לבירה בבריסל, אבל החוויה הטובה ביותר היא שתייה ולמידה. סיור טעימות הבירה בבריסל הוא אחת האטרקציות המובילות בבריסל, שם תוכלו ליהנות מהמשקה האהוב עליכם וללמוד עליו כל מיני דברים נהדרים.

האטרקציות התיירותיות הן שהופכות את בריסל למקום כל כך מהנה. בואו לכאן אם אתם רוצים לאכול ארוחה דשנה ולחוות כמה טעמים מקומיים נפלאים. כאן תוכלו למצוא כל מיני תפריטים טעימים, כולל קפה וקרואסונים.

דילוג לתוכן