מה צריך לדעת על הקולוסיאום ברומא?

במאמר זה סיכמנו את כל מה שצריך לדעת על הקולוסיאום ברומא, כולל שעות פתיחה, דמי כניסה וכרטיסים. תוכלו למצוא גם את כל העובדות והנתונים הנדרשים לכם במיקום נוח. אם אתה רוצה מידע נוסף על ההיסטוריה של רומא וההיסטוריה שלה כיעד תיירותי, בקר באתר הרשמי של רומא.

בעמוד זה תוכלו למצוא מפה המציגה את מיקומו של הקולוסיאום ברומא ואת דמי הכניסה

אם אתה רוצה מידע נוסף על ההיסטוריה של רומא העתיקה וההיסטוריה שלה כיעד תיירותי, יש גם אתר שנחקר היטב ופורסם באופן פרטי. בקרו באתר הרשמי של רומא למידע על שעות פתיחה ומחירי כרטיסים לכרטיסים לקולוסיאום וממנו, שם תוכלו להשקיף על רומא העתיקה.

הכניסה לקולוסיאום מאורגנת בקבוצות עם הפורום הרומי וגבעת פאלטין ועולה עד יומיים

לבסוף, בעוד הכרטיסים לקולוסיאום אינם חלק מהקולוסיאום, הם כוללים מספר אטרקציות תיירותיות אחרות, כמו הפנתיאון ובזיליקת יוחנן האוונגליסט, שנמצאים במרחק הליכה קצר מהכניסה לאטרקציה התיירותית המפורסמת ביותר ברומא. . לא קל להגיע לשם, אבל כאן יש לך את התצוגה הטובה ביותר על רומא העתיקה וההיסטוריה שלה. מכיוון שגבעת פאל אטיין ממוקמת ממש ליד הקולוסיאום ומסביבו, תוכלו להתחיל ממנו ואז להסתובב בו, אם כי לא כל כך קל להגיע לשם.

הביקור בפורום האימפריאלי, בפורום הרומי ובגבעת פאלאטין ייקח זמן רב יותר לביקור בקולוסיאום, ואז ייקח עד יומיים, עם הביקור בפורום האימפריאלי ובפאלטין. היל מכסה את עלות הביקור בשני הפורומים.

הדרך האחרת לבקר בקולוסיאום ברומא

היא לקנות כרטיס כניסה מראש, ואתה יכול לקנות אחד מסוגי הכרטיסים הרבים השונים. תוכלו גם להעיף מבט אל מאחורי הקלעים של הקולוסיאום הרומי על ידי הזמנת סיור מודרך, אותו תוכלו לרכוש תמורת 10 אירו בלבד לאדם או עד 50 יורו ליום. הסיורים המשתלמים ביותר שמצאנו היו אלה שלוקחים שעה בלבד, כולל ביקור בפורום הקיסרי, בגבעת פאלטין ובפורום הקיסרי, כמו גם סיור במקדשים המפורסמים ביותר ברומא.

סיור שמע ברומא עולה 75 יורו וכולל ביקור בפורום הקיסרי

בגבעת פאלטין ובקולוסיאום הרומי, טיול במרכז העיר וסיור בכמה מהמקדשים המפורסמים ביותר של רומא. הקולוסיאום מציע סיור מודרך בן שעה במחיר של 10 אירו לאדם בלבד או עד 50 יורו ליום.

מה שנראה לי מדהים

הוא שכניסה לכניסה לקולוסיאום תוכלו לבקר גם בפורום הרומי, בגבעת הפאלאטין ובכמה מהמקדשים המפורסמים ביותר ברומא. אם אתה רוצה ללמוד עוד על ההיסטוריה של רומא הרומית וההיסטוריה שלה כעיר, מדוע לא לצאת לסיור עם LivItaly? האטרקציה הגדולה והחשובה ביותר של הקולוסיאום היא הפורום הרומי, אך עם כרטיס קולוסיאום יש לכם גישה לפורום הרומי ולפורום הקיסרי וטיול במרכז העיר.

הפורום הרומי והפאלטין נמצאים בצד הנגדי של הקולוסיאום וגדולים ממנו בערך פי חמש. אסור לשכוח: ממש מול הקולוסנואה נמצא המקדש הרומי של בזיליקת פטרוס הקדוש, אחד המקדשים המפורסמים ביותר ברומא וכמה מהמונומנטים החשובים ביותר.

בפינה הצפון-מזרחית של הפורום הרומי נמצא הקולוסיאום הרומי המפורסם, הנחשב באופן נרחב לזירה הגדולה ביותר בימי קדם.

הקולוסיאום הרומי

שנקרא אז האמפיתיאטרון הפלבי, נבנה על ידי האימפריה הרומית כמקור בידור להפגיש אנשים. תחת המוטו "לחם וקרקסים", יותר מ -50,000 איש הצליחו ליהנות וזה היה האמפיתיאטרון האליפטי הגדול ביותר שנבנה אי פעם באימפריה הרומית. הרומאים הקדומים כינו את האמפיתיאטראות הענקיים "ColosSEUM" והם ידועים בכל רחבי העולם. הקולוסיאום ממוקם ממזרח לפורום הרומני והוא השני בגודלו באירופה אחרי האצטדיון האולימפי.

כל מטייל טוב חולם לנסוע לרומא לביקור בקולוסיאום

למעט אלה שעושים את עניינם להישאר מחוץ לשביל התיירות. המקום כל כך מפורסם שאם אתה מחפש "רומא" בגוגל, יותר מ -90 אחוז מהתמונות שאתה רואה הן ממנו. די קל להגיע לשם מרומא, אבל אתה צריך פשוט לומר "הדרך לקולוסיאום."

הקולוסיאום ובנייני אחיותיו הם חלק מהעיר העתיקה של רומא

הממוקמת בצומת בין שני הרחובות הראשיים שלה, ויה דלה רפובליקה וויה דיאה. נסיעה לרומא זה מאוד פרויקט, ולפיכך תכנון הביקור שלך הוא הדרך הנכונה. אם אתה מבקר באתר עתיק כמו הקולוסאום הגדול, עליך להיות בעל תוכנית. ביקור בקולוסיאום ברומא יכול להיות מרגש ומכריע, במיוחד עבור אנשים שהיו שם בעבר. יש בו כמה מהאנדרטאות העתיקות המפורסמות ביותר באיטליה, כמו גם את האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר.

דילוג לתוכן