שיפור יחס המרה באתר אינטרנט

להלן מספר דרכים להגדיל את שיעור ההמרות באתר האינטרנט שלך בזמן השנה החדשה. סקרנו כמה היבטים שיכולים להשפיע על הטיפים והטכניקות שבהם אתה יכול להשתמש כדי להגדיל את אחוזי ההמרה שלך. בעזרת 11 הטקטיקות המוכחות סטטיסטיות הללו, תוכלו להגדיל את שיעור ההמרות באתר ללא הרף ולשפר את השורה העליונה שלכם. על ידי יישום הצעות ובדיקות אלה, תהיה לך הבנה טובה יותר כיצד לייעל את יחס ההמרה של האתר שלך. כדי לעזור לך להתחיל, נסקור 11 מהגורמים החשובים ביותר ונסקור אותם בפירוט.

אם אתה עובד עם הטיפים המפורטים לעיל, תרום תרומה רבה לשיפור המרת האתר שלך. נסה לשלב את כל האתרים הללו, במיוחד לשלב אותם, וכמעט בוודאות תראה שיפור ביחס ההמרה של אתרי האינטרנט שלך.

אם אהבתם מאמר זה

כדאי לכם לבדוק את "שיפור שיעורי ההמרה באתרים", פוסט בו אני מלמד אתכם מהו המפתח להמרה – עיצוב אתרים ממוקד לאתר שלכם. אני אראה לך כיצד לחשב את יחס ההמרה כך שתוכל לשפוט אם השינויים שאתה מבצע בדפי האינטרנט שלך אכן עובדים. המשך לקרוא כדי למצוא שבע דרכים מרכזיות שעיצוב אתרים יכול לשפר את אחוזי ההמרה שלך. שפר את זרימת המשתמשים שלך: על ידי הערכת משפך ההמרות הנוכחי שלך לכל אתר, מקצה לקצה והעלמת שגיאות או נקודות כאב, תשפר את שיעורי ההמרה.
למידע נוסף בנושא של בניית אתר אינטרנט ושיפור יחס המרה באתר אינטרנט כדאי לגשת לאתר topeak.co.il

במדריך זה אדבר כיצד לשפר את האתר שלך בעזרת אופטימיזציה של שיעורי המרה. אופטימיזציה של יחס ההמרה אולי נשמעת מעט טכנית, אך המטרה העיקרית שלה היא לשפר את יחס ההמרה הקיים שלכם לכל אתר.

אופטימיזציה של שיעור ההמרות מתייחס לאחוז המבקרים באתר שעוברים ללקוחות משלמים

לידים ומדדים אחרים באמצעות פעולות באתר שלך. שיעור המרות אתר מוגדר באופן כללי מראה את מספר המשתמשים שביצעו את הפעולה שביקשת, ולא את המספר הכולל של המבקרים באתר. כדי לחשב את שיעורי ההמרה באתר שלך, חלק את מספר הפעולות שביצעו המשתמשים שלך (אותם רצית למדוד) במספר המבקרים באתר. כדי לקבוע את שיעור המוסכמות של אתרי האינטרנט שלך, פשוט חלק את המספר הזה (המרות) ב"מספר האתרים לכל הפעלה ".

בניית אמון צרכנים בדרך זו, יחד עם טיפים אחרים לעיצוב שיעורי המרה שהוזכרו לעיל, הם המפתח לשיפור שיעורי ההמרה באתר האינטרנט שלך. אופטימיזציה של יחס ההמרה אפשר בקלות להגדיל את האחוז הזה על ידי שיפור העיצוב וה- UX של האתר שלך.

אני מקווה שמאמר זה עזר לתאר כמה צעדים שתוכל לנקוט בכדי לשפר את שיעור ההמרות באתר שלך. אני מקווה שהטיפים שלי כיצד להגדיל את שיעורי ההמרה באתרים שלך נתנו לך חומר למחשבה.

אופטימיזציה של שיעורי המרה (CRO) פירושה שיפור השימושיות של האתר שלך והנחיית המבקרים שלך לבצע צ'ק-אאוט

כדי לשפר את שיעורי ההמרות באתרים שלך, לייעל את חוויית המשתמש שלך ולמקסם את התוצאות העסקיות שלך, עיין בשיטות העבודה המומלצות הבאות.

אם אינך מכיר את המונח

הנה ניסוח טוב: אופטימיזציה של שיעורי המרה (CRO) היא תהליך הגדלת מספר הפעמים שמבקרי האתר שלך מבצעים פעולה רצויה, בין אם זה מילוי טופס, להיות לקוח או לאחרים. אופטימיזציה של שיעורי המרה, או מה שמכונה בדרך כלל "CRO", הוא תהליך שלפיו האתר מותאם כדי להפוך יותר מבקרים ללקוחות תוך כדי להמיר יותר מאותם מבקרים ליעדים האחרים שהאתר רוצה להשיג. אין ספק שתוכלו לחדד את אתרי האינטרנט שלכם כדי להגדיל את הסיכוי שהמבקרים שלכם ינקטו את הצעדים הרצויים, אך ישנן דרכים רבות בהן ניתן להגדיל זאת.

ניתן להשתמש באחת השיטות הנפוצות ביותר להגדלת יחס ההמרות באתר שלך בצורה של דפי נחיתה. שיפור השימושיות של דף הנחיתה שלך בצורה זו היא דרך נהדרת לשפר את אחוזי ההמרה של האתר.

אם ברצונך לשפר את יחס ההמרה שלך

עליך לוודא שהמבקרים שלך מבינים אילו פעולות אתה מעוניין לבצע באתר. שיפור שיעורי ההמרה באתר שלך פירושו שיותר אנשים נוקטים בפעולה שהיית מצפה מהם. מאמצי SEO לשפר את חוויית המשתמש הכוללת שלך באתרים שלך, לא רק כדי להגביר את יחס ההמרה שלך. כל שעליך לעשות הוא להבהיר כי חוויית המשתמש מושפעת אם מופיעים יותר מדי טפסים באתר כדי להגדיל את יחס ההמרה שלך או רק להגדיל אותה.

התנסות באתר שלך בכדי להבטיח שמשתמשים יוכלו לנווט בהצלחה בתוכן שלך יכולה לעזור לך לשפר את שיעור ההמרות שלך

אתה יכול להשתמש באדוריק כדי לבצע בדיקות "A" ו- "B" כדי להבין כיצד התנועה ואת שיעורי ההמרה של האתר מגיבים לשינויים באתרים. מטרת המבחנים A ו- B היא למצוא את פריטי העיצוב, העיצוב והעיצוב הטובים ביותר כדי למשוך יותר מבקרים לאתר ולהגדיל את שיעורי ההמרה.

דילוג לתוכן