צלם מגנטים מקצועי

מאז שהפכתי לצלם מקצועי, הקריירה שלי חלה את מלכודותיה, אך חוט רווח תמיד היה נוכחות של שלג בהרים. אני מתפרנס מצילום מהגולשים הטובים בעולם בחורף במקומות ברחבי העולם.

אם חיפשת אי פעם אפליקציה, תוכנה או כלי, כנראה ראית המון מגנטים של עופרת לפני שאתה בכלל מבין את זה.

הם הופכים את הלקוחות הפוטנציאליים שלך לחכמים יותר על ידי לימוד אותם בנושא צילום ומראים להם כיצד להתגבר על ההתנגדויות והבעיות הנפוצות ביותר שיש להם

תוכלו לשנות ולהרחיב את כישורי הצילום שלכם פשוט על ידי קריאת ספר מאת צלם מפורסם. הם יכולים לשמש גם כדי לפתות את צלם החתונות הבא שלך מכיוון שהם יכולים להיות תוספת נהדרת לרשימת הדוא"ל שצומחת במהירות. יצרתי ספר אלקטרוני של מאמרים מובילים בנושא, המפרט כיצד לבחור צלם לחתונה שלך.

אתה יכול וצריך גם ליצור דף נחיתה משלך

שיגרום למבקרים להירשם למגנטים המובילים שלך. אם כתבת כמה ספרים פיזיים ורק שוכבת, כדאי לשקול לתת אותם בחינם. בנוסף ליצירת מגנט עופרת יפהפה על Canva, עליך גם להדגיש את ההצעה שלך באתר שלך ולהציע למשתמשים שלך דרך להוריד אותה.

רעיונות שיווקיים לצלמים

כמו אלה שהוזכרו לעיל, עוזרים לפתות את הלקוחות האידיאליים שלך ללמוד עוד על הצילום שלך ואתר האינטרנט שלך. מכיוון ששיווק כצלם הוא חלק חיוני בחיפוש והזמנת הלקוחות, פנינו לצלם החתונות מארק קונדון משוטקיט בכדי למצוא כמה מהרעיונות השיווקיים הטובים ביותר של צלמים שתוכלו להשתמש בהם כדי למשוך ולהזמין לקוחות חדשים.

פרימן דן כיצד צלמים יכולים ליצור תמונות יעילות עם אלמנטים קומפוזיטוריים ועיצוביים משכנעים. צלם מותגים מנוסה יודע להתייצב, לכוון, להרגיש בנוח מול המצלמה ולכוון את עצמו.

אם יש לך מגנט חלומי משלך, ודא שיש לך תדמית מותג שמשלימה את המסר הממוקד. בנוסף לתמונה איכותית מאוד של המגנט עצמו, עליכם להיות בטוחים שתדמית המותג תואמת למסרים ספציפיים.

כפי שאתה יכול לראות

מגנט עופרת כללי לעולם לא יהיה טוב כמו משהו ספציפי, וקשה לעבוד אותו כמו שאתה רוצה שהוא יעבוד. אז תשכחו מאנשים שעשו את הצעד החשוב בעבודה עם מגנטים עופרת. ככל שאתה גורם לזה לעבוד בשבילך, כך גדל הסיכוי שזה יעבוד, כי זה משהו שניתן להעביר מיד. שליחת אבן שואבת ללקוח פוטנציאלי קלה כמו לשלוח לו קישור כחלק ממייל קבלת הפנים שלו. זה פשוט ככה, אבל ככל שאתה עושה את זה יותר זמן, כך הסיכוי לעבוד פחות, ולכן זה עובד כל כך טוב.

דוגמה למגנט עופרת יכולה להיות פשוטה כמו לתכנן חתונה

כמו 10 $ שאתה צריך לחייב את צלם החתונות שלך או מה שנראה טוב בתמונות שלך. המשיכו צעד אחד קדימה וצרו דרך להשתמש בו בטוב טעם, מווידג'ט פס פסיבי ועד לפופ-אפ אגרסיבי. אתה יכול להתנהג כמו אבן שואבת מקצועית במטרה סופית למשוך את הכלה הבאה, לא רק לחתונה שלך.

אם הכנת מגנט עופרת

עליך למסור אותו בצורה גבוהה – בצורה של אופטימטר ממיר – כגון דואר אלקטרוני, שיחת טלפון או דואר אלקטרוני. אתה יכול להיות קצר ככל שתרצה, אך עליך לוודא שיש תשובה סופית כך שאתה עדיין מספק ערך, ואתה לא רוצה שהלקוחות הפוטנציאליים שלך ישתמשו בו בפועל ואז ישכחו שיש להם את זה. ישנן דרכים רבות להוסיף ערך למשתמשים שלך באמצעות מגנטים הלידים שכבר ייצרת.

התשובה הקונקרטית לשאלה זו

היא לחפש צלמים שיכולים ליצור דיוקנאות מדהימים ביותר שאפשר. לא משנה כמה טוב צלם, עליו לעמוד לצד עבודתו ולתת ערבויות שתקבל את הצילום המגיע לך. לצלם תקציבים מחודש אולי יש יותר מדי על הצלחת שלו, מה שלא מאפשר לו לעבוד על תמונות בזמן. צלם בית ספר שכיר, שגם הוא עסוק מאוד, עשוי בסופו של דבר להרגיש שהוא מנסה לדחוף מאות תלמידים עמיתים לאותו התהליך, אך ללא זמן ומשאבים וללא ערובה שהם יעברו את זה בזמן, אתה בסופו של דבר מרגיש שהצלם השתדל יותר מדי ובדרכים שונות מדי, ללא כל ערובה להצלחה.
למידע נוסף על צלם מגנטים מקצועי נא לבדוק כאן: magnet4ever.co.il

יש לי חדשות טובות

יש הרבה צלמי חתונות שמשתמשים בזה ביעילות להזמנת הכלה הבאה שלהם, אבל למצוא את האיזון הנכון זה קשה. בין אם הצלם עובד במשרה מלאה או במשרה חלקית, התשובה שאתה מחפש היא צלם שיכול להזמין עבודה לכל היותר ליום, רצוי למספר שנים שניתן לנהל. למרות שכולנו אשמים בניסיון לגרום לרעיונות שיווקיים ברורים לעבוד, דבר אחד שרוב הצלמים אינם עושים הוא להפעיל מערכת מסודרת המיועדת אך ורק לייצור עופרת. פעם הייתי מעצב גרפי והרכבתי דפים מקצועיים – חיפשתי דפים בחינם ומיטב עמודים – ואני חייב לומר שאני שמח שעשיתי זאת.

דילוג לתוכן