מיתוג אישי

מיתוג אישי

המונח "מיתוג אישי" אולי חדש לרבים מכם, אך מציאות המיתוג האישי אינה חדשה. המונח נמצא בכל מקום בעולם השיווק ומומחים ובעלים כאחד הלכו ראש בראש כדי ליצור מותג אישי משלהם.

הצד השני של אסטרטגיית הצלחה זו הוא שמדובר בסחורה עצמית מאוד עדינה. מיתוג אישי הוא מיתוג מסורתי של מוצר או חברה המדגישים ומהללים למעשה מאפיינים חיוביים מסוימים של אדם, במקרה זה עצמו. בדיוק כמו מותג עסקי, מסגרת המותג האישית לוקחת בחשבון את המטרה הכללית והערך שאתה מכניס לחיים שלך בדרך כלשהי באמצעות התרגול היומיומי שלך. מדובר במציאת משימתו ושליחת מסר לעולם כדי להשיג תוצאה מסוימת.

מיתוג אישי נוגע אפוא לשליטה ובאופטימיזציה באופן בו אתה מציג את עצמך לאחרים. אסטרטגיית מיתוג אישית הינה מכריעה, בדיוק כפי שהיית עושה אם היית ממתג חברה.

מיתוג אישי עוזר לך לבנות את התדמית שלך כחדשן שטוב בתחום ההתמחות שלך ולעשות זאת היטב. מיתוג אישי מחובר כל כך לחברה שלך, שאף מיתוג ארגוני לא יכול להצליח.

בעוד שמותגים ארגוניים מסייעים לך לתקשר את ערכי החברה שלך ללקוחות שלך ולהבדיל את עצמך מהמתחרים, מותגים אישיים עושים זאת גם לאנשים פרטיים ועוזרים להעניק למעסיקים ולקוחות פוטנציאליים זהות ייחודית וערך ברור. מיתוג אישי מאפשר ללקוחות להבין טוב יותר אתכם וליצור גל אמינות חדש לחלוטין, המעודד יחסי עבודה לכל החיים. המיתוג האישי של המנכ"ל והחברה חשוב, אך לא החלק החשוב היחיד בו.

אם הפעילויות שלך אינן תואמות את המותג האישי שאתה רוצה לבנות, אז אתה עושה את זה לא נכון. אחרי הכל, זה המותג שלך והוא צריך לשנות, אז אתה צריך לתפוס אותו, להפוך אותו למה שרצית ואז לקחת אותו לשם כדי לעבוד עבור העסק שלך. אם אתה משתתף, מפרסם, משתף, מצייץ, אוהב או משתתף בפעילויות אלה, עליך להיות בעל מיתוג אישי.

חשוב גם לוודא שכל וריאציה בהצהרת המותג האישית שלך תהיה מעודכנת. אחד מחומרי השיווק שאתה צריך לפתח עבור המותג שלך נקרא ערכת הכלים למיתוג אישי. כמו בכל עסק או מותג, כעת תוכל להשתמש במסגרת ניהול המותג האישי כדי לקבוע מה אתה עושה בכדי ליישר את המותג האישי שלך באופן מקוון או לא מקוון עם העצמי הטוב ביותר שלך.

בין אם אתה משפיע, מאמן עסקי או מישהו שרוצה לחלוק את הסיפור שלך עם העולם, מיתוג אישי הוא קריטי. בניית המותג שלך היא ההזדמנות שלך להראות לקהל שלך מה אתה יודע ולמה הם יודעים זאת. זה יעזור לכם להתבלט מאחרים שאולי מתמודדים על אותה הזדמנות אך לא הקדישו זמן לבנות מותג אישי משלהם. מיתוג אישי נכון יכול גם לעזור לקריירה שלך בכך שהוא עוזר לך לבסס את עצמך כמומחה בתחומך, כמוביל מחשבה או משפיע.

צמיחה חשובה בכל תחומי החיים, ומיתוג אישי יכול להאיץ את תהליך פתיחת העסק או יצירת לידים לעסק קיים. לכן, השלב הבא הוא קריטי עבור המותג האישי שלך, כלומר אבני הבניין של המותג האישי שלך והמותג שאתה רוצה לתקשר לשוק היעד שלך. כדי לבנות מותג אישי, אתה צריך בסיס חזק כדי לגרום לו לעבוד.

תהליך המיתוג האישי כרוך במציאת הייחודיות שלך, בניית המוניטין שלך על ידי ידיעת הדברים שאתה רוצה להיות ידוע בהם, ואז הרשה לעצמך להכיר אותם. לפני שאציג 5 דוגמאות למותגים אישיים המלמדים אותך שיטות עבודה מומלצות למיתוג אישי, אנו מגדירים את המושג "מיתוג אישי" כדי להבדיל בין המושג של מותג או חברה. מיתוג אישי נועד לקבוע מה ברצונכם להשיג ואיך רוצים לשווק אותו לאחרים. שלושת ה- "C" של מיתוג אישי נותנים לך אפשרות להגדיר את התחומים שאתה צריך להתמקד בהם כדי לבנות את המותגים האישיים שלך.

מיתוג אישי פירושו בסופו של דבר ליצור תמונה מרגשת ובלתי נשכחת תוך שמירה על אמונותיך ועקרונותיך, ולא רק מסיבות שיווקיות.

חוברת העבודה המותגית האישית מסייעת לך לגלות מהו מיתוג, מה המשמעות של עבודה בעולם היומיומי שלך ומה אתה רוצה להיות ידוע בעתיד. אנו נדבר גם על האופן שבו תוכלו לשמור על המותג שלכם לאורך זמן ולספק משאבים נוספים ליצירת מותג אישי משלכם. במאמר זה נסביר מהו המותג האישי שלך כיום וכיצד התחלת אותו. חלק גדול מהמיתוג האישי מבחינתי הוא לקחת – ולעשות – את זה, אז להתנהג כמו שאתה היום, אבל גם כמו שהייתי רוצה שתשפיע על העולם סביבך.

 

 

 

מיתוג אישי
מיתוג אישי צילום Pixbay
דילוג לתוכן