בחירת אוזניות מקצועיות

במדריך הבחירות המובילות של Dubspot, הסתכלנו על מבחר האוזניות האולפניות האהובות עלינו, החל מתקציבי אוזניות סבירים וכלה באוזניות מקצועיות ואיכותיות. להלן רשימה של אותם, ללא סדר מסוים, ומצפים לעוד בעתיד.

רמקולים אלה מיועדים להתקנה ישירות מעל האוזן ובדרך כלל נוחים. אלה מה שאנו מכנים אוזניות Hi-Fi למטרות מאמר זה, אך מתוכננות כאוזניות צג. בדגמים צרים יותר, הצליל מבודד מבחוץ ומונע מהאוזניות לזלוג החוצה.

אוזניות פתוחות טובות יותר לאוזן מאשר סגורות

מה שעלול לפגוע באוזניים במהלך שימוש ממושך. ישנם סוגים רבים ושונים של אוזניות עם גב פתוח לשימוש מקצועי, אך הטובים ביותר נבחרים מכיוון שאין להם את החלקים החיצוניים הסגורים שנחזית להיות בחירה גרועה שיכולה להרוס את החוויה של אוזניות פתוחות. יד עוזרת: אוזניות פתוחות יכולות להיות טובות יותר באוזניים מבחינת איכות הצליל והנוחות מאשר הסגורות, שאוזניהן עלולות להיפגע לאחר שימוש ממושך.

בסופו של דבר

בחירת זוג האוזניות המתאימות לאולפן שלך תלויה באיזון בין תקציב ליישום. לא זול לצייד אולפן באוזניות איכותיות, אך אינך צריך לספק אוזניות בשווי הדולר הגבוה ביותר לכל אחת. אם אתה מפיק מוזיקלי ומיקס חי וזקוק לאוזניות באיכות גבוהה, אלה הן הבחירה הראשונה שלך והן בין האוזניות הטובות ביותר שאתה יכול לערבב. אוזניות טובות וזולות להפקת מוסיקה הן האוזניות של Amazon Basics Studio, כשמדובר בכסף או כשאתם רק מתחילים.

אוזניות מגיעות בסגנונות רבים

עם זאת, וכשמדובר באוזניות סטודיו עומדות בפניך שלוש אפשרויות. הייתי אומר שהאוזניות הסטודיו הטובות ביותר בטווח של 200 דולר הן ה- Beyerdynamic DT-1770 Pro (סקירה), כי היא עושה את מה שהיא אמורה לעשות: לתת לך צליל מדויק ונקי.

אם אתה מבלה הרבה זמן בדרכים בייצור במקומות רועשים

מתכנן לעקוב אחרי שירה או בסביבה רועשת, אז עליך לבחור באוזניות עם גב סגור. אם אתה חושש מדמם מהאוזניות או שאתה רוצה זוג אוזניות שיעזרו לך להימנע מהפרעות כאלה, עליך לקנות אוזניות סגורות. אך גם אם תבחרו בגב סגור, המטרה הסופית שלכם צריכה להיות תמהיל מקצועי, בין אם אתם מערבבים עם אוזניות או צג. וכשאני משתמש באוזניות כדי לבדוק את התמהיל שלי, אני זקוק לאוזניות שטוחות בתגובה ולא גבוהות או נמוכות מדי.

אם אתם יכולים להרשות לעצמכם אוזניות מעוצבות במיוחד

פתוחות – זה פיתרון, אבל זה מותרות שתצטרכו לשלם עבורם. הוא מציע איכות צליל טובה בהרבה מגב סגור והגנה טובה יותר מפני רעש מאשר פאנלים אחוריים סגורים. אך זכרו כי אתם משתמשים באוזניות פתוחות, מה שבעצם מאפשר לכם לבחור באיכות הצליל הטובה ביותר על חשבון בידוד. ואם אתה צריך לקבל אותם, זה לא אחד הפתרונות עבורך, למרות שאני מעריץ.

אם אתה מקים אולפן ביתי קטן

אני ממליץ לך להתחיל עם זוג אוזניות פתוחות, או לפחות אחת עם משענת גב פתוחה. ההימור הטוב ביותר שלכם לרכישת אוזניות הוא למצוא חנות מקומית המתמחה באודיו ומעניקה לכם אפשרות להתנסות בזוגות שונות של אוזניות. העצה האחרונה שלי תהיה לקנות מותגים מכובדים שאתה מכיר ובעיקר להשתמש באוזניים כדי להחליט אילו אוזניות נשמעות לך הכי טוב.

אוזניות פתוחות נוחות להאזנה במשרד, מושלמות לפגישות ארוכות. לעומת זאת, אוזניות סגורות מושלמות באולפן, במיוחד אם אתם רוצים להאזין ולהקליט במשרד.

אם אתם מחפשים אוזניות טובות שיחזיקו מעמד שנים רבות

חפשו זוג עם תוחלת חיים ארוכה של לפחות 10 שנים. לרבים מהאוזניות האלה יש אחריות, וזה ממש נחמד כשאתה פורץ אותם. אם אתה לובש אותם לזמן קצר בלבד (10-15 דקות), האוזניות שלך ירגישו טוב למשך שארית חייך.

אוזניות טובות כוללות אוזניות אלחוטיות אמיתיות שחותכות לחלוטין את הכבל

כמו גם רעש סוחף ורועש – חוסם את העולם ואת כל מה שמסביב. אם אתם מחפשים אוזניות ברמת כניסה – אוזניות גראדו פתוחות שכנראה תזדקקו למומחיותכם (מעקב כללי), יתכן שתוכלו למצוא אוזניות שמתאימות לכם, אך כנראה יצרתם בעצמכם.

אם אתה משתמש באוזניות צג בסטודיו או מתכנן להשתמש ביותר מזוג אחד מאותו מקור

אוזניות בעלות עכבה גבוהה עדיפות עבורך. חברות כמו Beyerdynamic לא יעשו את אותו הדבר – שלבו אוזניות עם מספר טווחי עכבה שונים, מכיוון שהן יודעות שלמשתמש אין ממשק מגבר או שלא יוכלו להשיג את רוחב הפס המלא של האוזניות ממכשיר השמיעה הרגיל שלהן.

דילוג לתוכן