איזה עסקים בגדרה יכולים להשתמש בשירותים של קופירייטר

קופירייטר, או רעיונאי בעברית, הינו מקצוע שיווקי. הקופירייטר הוגה רעיונות טקסטואליים שיווקיים, ההופכים לוויראליים. קופירייטרים אחראים לשלל סיסמאות המוכרות לנו, מהשדה העסקי או הפוליטי. בין אם מדובר בביטויים דוגמת "אולי יש לכם ביטוח בריאות אך אין לכם הראל" או בסיסמאות דוגמת "ביבי צריך אריה חזק", התוכן של הקופירייטרים נמצא בכל עבר.

קופירייטר לעסקים

רעיונאי הוגה סיסמאות ותוכן שיווקי לא רק עבור חברות הביטוח הגדולות במשק או הפוליטיקאים המובילים במדינה, אלא גם עבור בעלי מקצוע מן השורה בכל מקום ובכל מקצוע. בשוק תחרותי כמו השוק שלנו, שיווק נכון הוא הדרך להצלחה. מכיוון שכך, עבודתו של הרעיונאי קריטית במיוחד לעסקים צומחים המנסים למתג את עצמם כמובילים בתחומם.

היכרות עם העסק

כדי להפיק סלוגן טוב שיזניק את בית העסק שלכם קדימה, על הרעיונאי להכיר היכרות מעמיקה את העסק, להבין מה מייחד אותו ומה מעניין את קהל היעד של העסק. נחזור בקצרה לסיסמא "ביבי צריך אריה חזק", סיסמת הבחירות של ש"ס בשנת 2020, שהיא מלאכת מחשבת של קופירייטר. הרעיונאי הבין כי קהל היעד אליו פונה ש"ס הוא תומך נלהב בנתניהו ומעוניין בחזרתו לראשות הממשלה. מכיוון שכך, הרעיונאים יצרו פרסומת המשווה בין דרעי לנתניהו על ידי הצגת תמונה משותפת של שניהם, וצרפו לה סיסמה המעידה על נאמנותו המוחלטת של דרעי לנתניהו לצד העוצמה האישית שלו, לכאורה. כך, הם הצליחו לשכנע המונים כי הבחירה בש"ס היא למעשה בחירה משודרגת בנתניהו. מבלי לצלול כלל אל השאלה הפוליטית, ניתן לראות כי מדובר במלאכת מחשבת של קופירייטרים. הם הצליחו לאבחן בצורה מדויקת את קהל היעד של העסק, במקרה דנן מפלגת ש"ס, וליצור סיסמה הפועלת על הנקודות המדויקות עבורם. כעת, ניווכח כיצד עבודה שכזו יכולה להיות מיושמת בשדה העסקי בגדרה.

חוקר פרטי בעיר

רעיונאי רוצה ליצור סלוגן עבור בלש פרטי מומלץ בגדרה . לשם כך, הקופירייטר ילמד על חוקרים פרטיים, מדוע אנשים שוכרים את שירותיהם ומה הם ההישגים אליהם הם מצפים. הרעיונאי ייווכח לדעת כי הלקוחות לרוב חוו בגידה או נמצאים בהליך גירושין והם מעוניינים לדלות מידע על מעשיהם של בני זוגם לשעבר. לחלופין, הלקוחות מעוניינים לעקוב אחר האדם המטריד אותם ולא נותן להם מנוח. פעמים רבות, מטרת החקירה תהיה להציג ראיות ומידע למשטרה או לבית המשפט. הרעיונאי גם יגלה כי ישנה חשיבות משמעותית לניסיון ולרקע של החוקר הפרטי. חוקר פרטי בגדרה צריך לבוא עם רקע רעיוני ומשפטי טוב שיאפשר לו לבצע את החקירה בצורה הטובה והמעמיקה ביותר וזאת, באופן חוקי כמובן. לאחר שהרעיונאי יזכה להיכרות מעמיקה עם הבלש הפרטי עבורו הוא כותב את הסלוגן, הקופירייטר יוכל לשבת וליצור את התוכן השיווקי המבוקש. סלוגנים סבירים יהיו – "פלוני אלמוני, איתך כל הדרך עד בית המשפט" או "פלוני אלמוני, הבלש שעוזר לך לנצח את הפרידה". סלוגנים אלו מכירים בחשיבות של השירות עבור הלקוחות ומפרסמים את בעל המקצוע בהתאם.

איטום בגדרה

בגדרה פועלים בעלי מקצוע העוסקים באיטום מרפסות, איטום גגות או איטום מרתפים בגדרה . גם כאן, הקופירייטר יצטרך להכיר את עבודת האיטום, כיצד היא מבוצעת ולמי היא מיועדת. הקופירייטר יגלה כי איטום נחוץ במיוחד במבנים ישנים יחסית, אשר לא חסר כמותם בגדרה. האיטום נעשה לרוב באמצעות זיפות החלל אותו אוטמים. האיטום מונע חדירה של מים, לחות וקור אל תוך החדר. אנשים רבים מוכנים לסבול רטיבות ולחות מסוימת ואף קור מסוים, כדי לחסוך בהוצאותיהם. לעומת זאת, הם ישקיעו כל הון שבעולם כדי למנוע חוויה שכזו מהוריהם המבוגרים או ילדיהם הרכים בשנים. מכיוון שזהו המצב ומאחר שאלו הם פני הדברים בשטח בגדרה, הרעיונאי יציע לבעל המקצוע פרסומת הנוגעת בעצב החשוף הזה. הפרסומת עבור בעל המקצוע המתעסק באיטום מרתפים, גגות או מרפסות בגדרה, תעסוק במניעת הסבל מההורים המבוגרים או התינוקות חסרי הישע. הפרסומת תדגיש את החשיבות שהלקוחות ידאגו להוריהם או לילדיהם, שהרי אחרת אף אחד לא ידאג להם. באופן זה, הודות לפרסומת הרגשית, לקוחות יזמינו בדחיפות שירותי איטום לקראת החורף.

 

חשמלאי בגדרה

קופירייטר עבור חשמלאי בגדרה יכול לבחור בשלל טכניקות שיווקיות כדי למשוך אל בעל המקצוע לקוחות. ראשית, ביכולתו להדגיש את מקצוענותו של בעל המקצוע ואת היותו מורשה מטעם המדינה לביצוע עבודות חשמל. הוא יוכל גם להדגיש את זמינות בעל המקצוע ולשווק אותו בתור חשמלאי 24/7 בגדרה. הפרסום יוכל גם לכלול את מגוון השירותים אשר הקופירייטר מסוגל לספק ללקוחות שלו בגדרה. לחלופין, הפרסום יכול גם לגעת בעצבי הפחד של הלקוחות. עוד לא הכנתם את מערכת החשמל לחורף? עוד לא מיגנתם את השקעים? אתם מסתכנים בשריפת המחשב וכן הלאה. כלל הפרסומות הללו נכונות ואמיתיות, שכן אכן יש להכין את מערכת החשמל לחורף. אלא שבמקום לשדר על גל חיובי הן משדרות על גל קודר של מניעת אסונות. גל קודר, אך מוצלח למדי מבחינה שיווקית.

אמן חושים בעיר

קופירייטר ישווק אמן חושים בגדרה בתור הדרך האידיאלית להפוך כל אירוע ליוצא דופן ומיוחד במינו, דרך הופעה בלתי נשכחת המשלבת טלפתיה, טלקינזיס, קסמי קלפים, תעתועי חושים ומודעות ועוד. הקופירייטר ייצור בידול בין אמן החושים לאמני חושים אחרים וימצב אותו בתור מומחה לאירועים מסקטור מסוים. כך, הוא ימצב את האמן בתור אמן חושים לאירועים עסקיים בגדרה או אמן חושים לברי מצווה בעיר.

לסיכום

לסיכום, מגוון בעלי מקצוע בגדרה יכולים להשתמש בשירותים של קופירייטר. הרעיונאי ידע על אילו נקודות לשחק עבור כל בעל מקצוע כדי לשכנע את הלקוחות לבחור בו. שכרו קופירייטר איכותי ומקצועי – וראו פלאים בעסק שלכם.

 

 

דילוג לתוכן