קניית מתנות לגברים – האתגר שלא נגמר

עולם המתנות נחלק לכמה קטגוריות שיש לגביהן דעות מאד ברורות ומוצקות בקרב הציבור הרחב. ישנן אי אילו קביעות שלעיתים משתנות אך בשנים האחרונות נשארות איתנות וברורות ולפיהן אין זה פשוט, ואפילו זה לפעמים בלתי אפשרי לקנות מתנות מרגשות ומתאימות לגברים. גברים נחשבים לדמויות פחות רגשניות מנשים ולכן יש דעה קדומה על כך שאפשר לקנות להם כמתנה כל דבר וממילא הם לא יפגינו שום רגש בנוגע לזה. בפועל – אין זה מדויק. באתר אינטרנט כמו עדן מתנות למשל, אפשר למצוא מגוון רחב של רעיונות והשראה למתנות שמתאימות גם לגברים שבחבורה ובהחלט כדאי לבחון אותן לפני שמחליטים שאין זה אפשרי לבצע את הבחירה. מיד נראה שדווקא אותם פריטים יומיומיים שממילא יש בהם שימוש רגיל הם אלה שיכולים להיות גם מתנות מצוינות, משמחות ומרגשות.

אז איך לבחור מתנת יום הולדת מתאימה לגברים?

מה שבאמת צריך על מנת למצוא רעיון למתנה מצוינת הוא מעט זמן, חשיבה יצירתית ורצון כן ואמיתי לשמח ולרגש. אפשר לשאול שאלות אודות אותו גבר כמו – מה תחומי העניין שלו, מה הוא אוהב לעשות, איך הוא אוהב לבלות את הזמן הפנוי שלו, מה משמח או מרגש אותו ואפשר גם לשים לב לנושאים יותר יומיומיים ושגרתיים – מה הוא לוקח איתו לעבודה, מה תמיד יש לו צמוד אליו והוא לא מוותר עליו אף פעם? מתנות לגבר ליום הולדת יכולות גם להיות חפצים שגרתיים ויומיומיים עם טוויסט כזה או אחר שהופך אותם למיוחדים, מעניינים וכאלה שאין לאף אחד אחר – שעון או תכשיט עם חריטה אישית, בגדים מודפסים עם משפטים הומוריסטיים או הקדשה, כיסוי לטלפון או מטען מיוחד ואפילו ארנק שיש עליו הטבעה מיוחדת ויפה שמתאימה אך ורק לאותו הגבר. כך אפשר יהיה להפתיע ולשמח גם אותו.

מה עושים כשרוצים לשמח גברים

אם רק משקיעים את המחשבה הנדרשת – אפשר בהחלט לשמח ולהפתיע גם גברים לקראת יום ההולדת שלהם. חשוב לקחת בחשבון שגם הם בעצמם מצפים ומתרגשים לקראת היום המיוחד שלהם ולכן אפשר להקשיב למה שהם אומרים בין המילים בשיחות החולין היומיומיות וכך לגלות רעיונות לדברים שהם בעצמם היו רוצים שיהיה להם ויום ההולדת הוא הזדמנות טובה להתחדש. מי שמכיר את אותו הגבר בצורה מעמיקה וטובה יידע לשמוע בדיוק את אותם הדברים ויידע לשים לב לרמיזות שלפעמים נאמרות בקול רם, בין אם במודע ובין אם לא במודע. כך אפשר להכין רשימה של רעיונות שיתגלו כטובים ונכונים וכך ביום המיוחד להפתיע ולשמח אותו כך שהוא באמת יידע שהוא נמצא סביב חברים טובים שאוהבים אותו והיה להם חשוב לשמח אותו ביום ההולדת שלו.

דילוג לתוכן