קופונים לאלי אקספרס

מזה זמן מה, אולי שמתם לב כי ל- AliExpress יש סוג חדש של קופוני הנחה הנקראים קופונים נבחרים. אלו שוברים שהם מחלקים למוכרים חדשים במשחק ושאפשר להחליף במטבעות ואז להוזיל. השוברים תמיד תקפים לפי הסדר, אך אם ההזמנה והסכום הם מתחת למגבלה המינימלית שחלה על כמה שוברים כסכום, ניתן ליישם אותם בכל סדר.

שוברים אלה נוטים גם להיות נדיבים יותר מאלה שעסקים פשוט נותנים לתומכיהם

לשוברי AliExpress ושוברי ספק יש את היתרון בכך שהם יכולים להיות משולבים עם שוברים של ספקים אחרים, אך ניתן להשתמש בשובר Aliexpress אחד בלבד לכל הזמנה. אם יש לך גם את השובר "AlieXpress" המשתלם, אתה יכול לשלב את שני הקודים ולהחיל אותם בכל סדר באותו סדר כמו שובר הספק. היתרון בכך הוא שאפשר לשלב אותו עם קופון מוכר אחר וניתן להשתמש בו רק בהזמנה אחת ולא בשניים.

כל קודי הקופון האלה הם בחינם, אך אתה תמיד יכול לבדוק בדף זה לקבלת מידע נוסף אודות ההצעות וההנחות הטובות ביותר ב- AliExpress ובמוצרים אחרים של Ali Express.
למידע נוסף בתחום של קופונים לאלי אקספרס נא להעיף מבט ב- quickbuy.co.il

ב- Valpak.com תמצאו גם פרומוקודים עדכניים לאליאקספרס בהם תוכלו למצוא כל מיני מבצעים

כולל הנחות על מוצרים שונים כגון מזון, ביגוד, מוצרי אלקטרוניקה ומוצרים אחרים. שימוש בקודי קופון שהונפקו על ידי Aliexpress או ספקים מכובדים יכול לחסוך לך עד 70% ביום אחד. אחוזי ההנחה המופיעים בקודי הקופון ב- Askmeoffers יכולים גם לעזור לכם לבחור את קוד הקופון הטוב ביותר. אתה יכול גם לנסות להעתיק את כל הקופונים הזמינים עד שתמצא אחד עם ההנחות הטובות ביותר, או שתוכל למצוא קוד קופון למוצר מסוים או מוצר עם הנחה טובה ב- Ali Express.

אם אתם מחפשים שובר Aliexpress ב -5 דולר, תוכלו למצוא את השובר "AlieXpress" בפינה השמאלית העליונה של עמוד הקופון ולחצו עליו כדי לחשוף ולהעתיק את הקוד.

לחץ על "קבל קוד קופון"

כדי להעתיק את הקוד ולהחיל אותו ישירות על דף הקופה aliexpress.com כדי לתבוע את ההנחה. גלול ברשימת קודי הקופון, בחר את 5 – 10 הקופונים המופיעים כאן ב- AskmeOffers, בחר אחד לפי הסדר המתאים ולחץ על קוד הקופון "AlieXpress" כדי לקבל את ההנחה הנוספת בשלושה שלבים פשוטים. קבל קופון עבודה של Alie Xpress לבחירתך ממבצעים של askme ובחר אותו מרשימת הקופונים והחל אותו ישירות על דף סיכום ההזמנות שלך בעיתונות alIEx. השתמש בקוד הקופון של AliesxPress ישירות מהקופאית שלך או מקטע באפליקציית Alies xpress כדי לקבל הנחות נוספות. בחר את חמש עד עשר רשימות הקופונים כאן תחת שאל אותי, או בחר אחת מהן מתוך רשימה תחת שוברים למימוש ישיר, ואז לחץ על "קבל קוד קופון" למימושן.

בעמוד זה תמצאו את השובר המושלם ל- Aliexpress למימוש

ואז לחצו על "קבל קוד קופון" כדי להעתיק את הקוד ולהחיל אותו ישירות על דף סיכום ההזמנות שלכם ב- alIEx לחץ. אם אתה משתמש בקופון שהונפק על ידי AliExpress (למשל, לאירוע בתאריך 11/11), תוכל להשתמש ב"קופון AliExpress "ישירות מרשימת הקופונים. אתה יכול להשתמש באפשרות למקם את קודי הקופון שלך ותשתמש בכל הקופונים שהונפקו על ידי עלי אקספרס בשורה, או שתוכל להכניס או להדביק שם את קוד הקופון של עלי אקספרס.

כאשר תלחץ על "בחר קופונים"

תקבל הודעה וברגע שתבחר בהם, מחולל הקופונים יראה לך קוד קופון מדהים של AliExpress שיכול לעזור לך לקבל הנחה. להלן כמה מהתלושים העשויים לקבל עלי אקספרס שתוכל לקבל על ידי מימוש קוד הזמנה "24" לתלושים שונים. לדוגמא, עבור מטבע של 10 דולר, תקבל שובר זה של 10 מטבעות בסוף ההזמנה שלך ב- Aliexpress.

אם אתם מחפשים מוצר ספציפי באתר הרשמי של המוכר ואתם מחפשים קופונים המוצעים על ידי אותו מוכר מסוים

תוכלו לבצע את המבצע הזה ב- gogo. שוברים מספקים: שוברי מוכר של AliExpress נותנים לך הנחה על מוצרים שנמכרים על ידי המוכר המתאים. קופונים נבחרים הם קופונים חדשים שעובדים בחנות וניתן לשלב אותם עם שלושה קופונים קודמים. אתה זכאי לבחור רק פריטי ספק ושובר חדש שעובד בכל החנויות.

הדרך הקלה ביותר לקבל קופונים נבחרים היא לגשת למוצר שאתה מקבל ולחץ על הקישור "בחר קופונים".

לפעמים AliExpress מאפשר לך להחליף מטבעות בקופונים

אבל ראיתי רק קופון אחד שנתן לי 13% הנחה, שהיה פחות מחברי קופון. בלחיצה על הקישור תועברו להצעת קופון מיוחדת, שתעניק לכם הנחה בהנפקת סכום כסף מסוים. בנוסף, יש מוכרים שיש להם קופונים מרובים ומציעים עד 6% הנחה על קנייה מינימלית של 55 $ עם קופונים נבחרים. ראיתי קופונים במחיר של 13 דולר בלבד, בעוד שחלקם עדיין שווים 17 דולר והם נוטים להחזיק הרבה קודי קופון שונים עבור מוצרים שונים ונקודות מחיר שונות.

דילוג לתוכן