אטרקציות בעיר הקודש – לא מה שחשבתם

מלון בוטיק ירושלים -לירושלים יש כל כך הרבה מה להציע לבאים לבקר בה – קדושה, רוחניות, היסטוריה מורשת, והנאה רבה. משנה לשנה מגוון האטרקציות שבעיר רק הולך וגדל, ותוכלו להנות מקשת רחבה של פעילויות לכל המשפחה.

ירושלים מציעה לא רק אתרי תרבות, מורשת והיסטוריה אלא גם פעילויות ואטרקציות מיוחדות מאוד לילדים ונוער. כך למשל תוכלו להנות בעיר מאתר החלקה על הקרח ומפארק סולמות מאתגר בעיר דוד. לפניכם ריכוז של הפעילויות השונות, כולל טיפים חשובים על מלון בוטיק ירושלים.

ירושלים בעונת הקיץ

מלון בוטיק – בתקופת הקיץ ירושלים מתמלאת בהופעות של אומנים, ובמופעי רחוב שונים, מה שמשדרג מאוד את החוויה בעיר. כך למשל תוכלו להנות ממופעים של זמרים ישראליים, וממופע קיץ של צלילי נגינה מיוחדים. בעיר מתקיים גם פסטיבל קולנוע חגיגי עם הקרנה של עשרות סרטים, מופעי קוסמות והפעלות שונות. בעיר פועל גם ה'אוטו אוכל' המציע מגוון של מנות שף במחירים זולים מאוד. פעילות נוספת היא בפארק החבלים שבמגדל דוד. בפארק, המשקיף לנוף מרהיב, תמצאו אתגרי טיפוס על חבל לכל המשפחה ותוכלו לטפס, לגלוש, להנות מאומגה, מקירות טיפוס ומסנפלינג. ויש גם את ממלכת השלג בגן הבוטני, כאשר במקום מתקיימות פעילויות קרח לכל המשפחה עם תפאורה ייחודית וקסומה. ובצד של הלינה, מלונות בירושלים מציעים חבילות אירוח ונופש לכל המשפחה במחירים נוחים.

חוויה ירושלמית לכל המשפחה

מלון בוטיק – ירושלים בהחלט מזמנת אפשרויות רבות לנופש משפחתי בעיר, ותוכלו להנות הן מאטרקציות מיוחדות ומאתרים שמתאימים לכל הגילאים, והן מלינה במגוון של מלונות מרכזיים המתאימים לאירוח של משפחות. מלונות בירושלים פרוסים באזורים רבים וכאשר מדובר על משפחה ממוצעת עם שלושה ילדים ההמלצה היא לבחור מלון במרכז העיר, כך שהגישה עם הילדים לאתרים השונים תהיה נוחה וקלה. חשוב לבחור את המלון בהתאם לתקציב העומד לרשותכם, וכדאי מאוד לבדוק דרך ארגוני עובדים ומועדונים שונים האם אתם זכאים לשוברי הנחה או לנופש קבוצתי במחיר מוזל. הביקוש בעונת הקיץ ללינה בעיר הוא גבוה מאוד, וכדאי גם לשריין את החדרים במלון מספיק זמן מראש.

 

 

דילוג לתוכן