איך לנצח במשחקי וידאו

איך לנצח במשחקי וידאו

ישנם כישורים ויכולות בסיסיים רבים הנחוצים לך לקריירה כבודק משחקי וידאו, אך כנראה שהתכונה החשובה ביותר היא החוויה שלך עם משחקי וידאו. מהימים הראשונים של שחמט וסוליטר וירטואלי ועד פיתוח בינה מלאכותית (AI), משחקי וידאו היו מקור חשוב להשראה והשראה עבור רבים מהמתכנתים המוכשרים בעולם. עם קצת דמיון, כל מי שרוצה ללמוד לתכנת משחקים כדי ליצור את הלהיט הגדול הבא או לחקור ז'אנרים של וידיאו יכול להיות ההתחלה של משהו גדול. אם התמזל מזלכם ששיחקתם בעשרות משחקי וידיאו שונים, יתכן שתוכלו להשתמש במיומנויות אלה בכדי לעזור לאחרים ולהרוויח מהם כסף.

אם אתה לא משחק משחקי וידאו, בסופו של דבר אתה מבזבז ימים במשחק אלף דרכים שונות כדי להצדיק את עצמך. אם אתה רוצה לשחק הרבה, האסטרטגיה שלך בטח תרוויח לך לפחות קצת כסף בזמן שאתה נהנה, אבל לא תרוויח מזה הון. חייבת להיות לך סיבה טובה לא לשחק במשחק וידאו, אחרת אתה מפנים את הבעיה בכך שאתה אומר כל הזמן לעצמך "אני מכור למשחקי וידאו" או מכה את עצמך על הדרך שהתנהגת בעבר. זה מעלה את השאלה האם עליכם לצאת ממשחק הווידאו אם לעולם לא תשחקו בו, גם אם זה לתקופה קצרה.

למרבה המזל לשחקנים, יש יתרונות רבים במשחקי וידאו שמעודדים אותך להמשיך לשחק ללא סיבה. משחקי וידאו רגילים הם דרך נהדרת להישאר חדים גם בגיל מבוגר, מכיוון שתמיד תוכלו למצוא את המכונית שלכם בחניה ולזכור איך להגיע לחברים. לחזור הביתה לחבר אולי נראית עצה טובה, מכיוון שהחבר עשוי לשחק במשחקי וידאו, אך הגבלת זמן המשחק מעולם לא הצליחה. בשלב מסוים החיים ישכחו אותך, עד לנקודה שבה אתה פשוט קם ואין לך אפילו זמן לחשוב על משחקי וידאו. אז פשוט הגבילו את עצמכם למשחק שלכם עכשיו והרעו את הבעיה.

אחרי הכל, משחקי וידאו הם גם מהנים מאוד עבור השחקן וכל השאר בעולם המשחק.

אם התשוקה שלך היא משחקי וידאו ואתה חולם לעבוד בצוות שבונה משחקים, לעבוד כמבחן QA בזמן שאתה מרוויח תואר שיעזור לך להתקדם זו דרך נהדרת ליישם את הכישורים שלך בזמן שאתה לומד יותר. בין אם אתה מפתח משחקי וידאו, מעצב משחקים או סתם גיימר, ישנן מספר דרכים שבהן אתה יכול לשפר את הסיכויים שלך לקבל עבודה כבודק משחקי וידאו.

אם אתה מעוניין במשחקי וידאו רבים ושונים, תוכל להרוויח כסף על ידי הפיכתך לבוחן משחקים. אם אתה נרקומן במשחקי וידאו, כנראה שיש סיכוי טוב שהפכת לסוקר משחקי וידאו. גם אם אנחנו לא באמת יכולים לקרוא לזה "משחק וידאו", תוכלו להתרגל למשחקים חדשים שאולי אחרים לא חוו שנים.

אם אתם מחפשים משחק וידאו חדש לשיפור בריאותכם או סתם ליהנות, Record Head הוא המקום בשבילכם. אז אתה בהחלט יכול לשחק במשחקי וידאו, אבל חבש את כובע היזם שלך והיה מוכן להפוך אותו לעסק צדדי או משהו אחר. כוכב הזרמת המשחק יאהב את רובנו, ולכן זו עדיין עצה מעשית המושלמת עבור גיימרים מותשים.

למרות שאולי לא ניתן יהיה לשפר את סיכויי הזכייה שלך באמצעות אסטרטגיה, הסיכוי לזכות יכול להיות שונה מאוד אם תבחר במשחקי וידאו ספורט. כמו ששחקנים לומדים להצטיין בספורט אמיתי, הם יכולים גם ללמוד מהלכים ואסטרטגיות קבוצתיות המשמשות לניצחון במשחק. במשחקים האלה כל כך הרבה מונח על כף המאזניים שאפילו השחקנים העצמאיים ביותר צריכים לשפר את כישוריהם כדי להצליח. משמש בעיקר ככלי למידה, משחקים חינוכיים בולטים ומשתמשים ביכולת ללמד אותך כיצד להקליד עם מכניקת משחקים בסיסית כמו גם את היסודות של משחקי וידאו.

בהתחשב באזהרה זו, בואו נסתכל על כמה מהדרכים בהן תוכלו באמת להרוויח כסף במשחקי וידאו. ישנם מספר סוגים שונים של משחקי וידאו המוצעים למכירה באינטרנט, הן ברשת והן בחנויות.

למרות שמשחקים אלה נטועים היטב בז'אנר הלחימה והספורט, הם כוללים גם משחקי וידאו של לחימה והיאבקות כגון Super Smash Bros. עבור ה- Nintendo 3DS ו- PlayStation 4.

למשחקי וידאו יש פוטנציאל אחר פעילויות חיוביות ויכולות להיות דרך נהדרת להזיע בלי צורך ללכת לחדר הכושר. משחקי וידאו טובים לבריאותכם ומשפיעים לטובה על רווחתכם – חיים עגולים ובריאותכם הנפשית והפיזית. עם זאת, משחקי וידאו יכולים גם להיות הרסניים כאשר אדם נכנס למעגל של משחק כפייתי. אם למשחק יש עדיפות על פני לימודים, עבודה או מערכות יחסים, האדם זקוק לעזרה מקצועית. מבוגרים יכולים לחצות את הגבול בין פנאי להתמכרות כאשר הם כבר לא מסוגלים לשלוט בזמן שהם מבלים במשחקי וידאו וכאשר העבודה והזוגיות שלהם סובלים.

דילוג לתוכן